ИПБ: В момента се извършва най-мръсният и долен ПР на гърба на живота на българските шофьори
Институтът за пътна безопасност предоставя на българските медии доклад на българското правителство, от който е видно на страница 10, че всички договори за ремонт на пътищата през 2021 г. са нищожни, а извършената работа по тях трябва да бъде заплатена на строителните фирми без печалба.
Именно заради това МРРБ отказва да извърши животоспасяващи ремонти по българските пътища, за да изнуди българския парламент да узакони печалбите на строителните фирми, това заявиха в своя позиция от Института за пътна безопасност след разразилата се сага с пътните ремонти в страната.
Българските шофьори на тежки МПС са заложници на политическо противопоставяне. Проблемите с преминаването през прохода „Витиня“ в момента се използват за решаване на политически цели. Свидетели сме как един министър оглавява протеста срещу собственото му министерство и недоволството от управлението на държавата, в което той участва.
Абсолютно невярно е твърдението, че не може да бъде възложен ремонт на прохода „Витиня“ докато не бъдат разплатени стари задължения на няколко строителни фирми. Свидетели сме как политиците използват нещастието и отчаянието на българските шофьори, за да узаконят нарушения, извършени от предишни правителства, пишат още от ИПБ.
Институтът за пътна безопасност категорично настоява политиците да не използват българските шофьори за непочтени и корумпирани схеми, а незабавно да възложат ремонт на прохода „Витиня“, както възложиха преди това подобни ремонти на АМ „Струма“, „Хемус“ и „Тракия“. Със своите действия политиците застрашават безопасността на транспортната система, а рисковете от настъпването на тежки ПТП се превръщат в заплахи за настъпване на множество произшествия с голям брой загинали, настояват от институцията.
Моля, подкрепете ни.