Изкуственият интелект е гръбнакът на съвременния дигитален маркетинг, убеден е експертът М. Желязков

Това мнение изрази в ефира на БНР Мартин Желязков, който се занимава с дигитален маркетинг от години и има своя собствена агенция.
"В основни линии начините, по които изкуственият интелект влияе, са в автоматизации на кампании, автоматизации в реално време, всякакво динамично съдържание. Има вече AI модели, които създават текстове, изображение, както и видеа, които са конкретно адаптирани към конкретни аудитории, интелигентно таргетиране, базирано на някакви поведенчески сигнали", обясни специалистът.
"Един от най-често задаваните въпроси към мен е дали изкуственият интелект ще ни вземе работата", каза още експертът по дигитален маркетинг и поясни:
"Отговорът е "Не, но хората, които не използват изкуствен интелект към днешна дата, са много неконкурентноспособни, поради простата причина, че изкуственият интелект компенсира много голяма част от времето ни, което ние губим в рутинни задачи", аргументира се той.
Моля, подкрепете ни.





