Реклама / Ads
1| 1904 |22.04.2025 НОВИНИ

Изкуственият интелект е гръбнакът на съвременния дигитален маркетинг, убеден е експертът М. Желязков

.
Източник: БГНЕС
"Изкуственият интелект вече не е просто един помощен инструмент. Той е гръбнакът на съвременния дигитален маркетинг".
 

Това мнение изрази в ефира на БНР Мартин Желязков, който се занимава с дигитален маркетинг от години и има своя собствена агенция.

 

"В основни линии начините, по които изкуственият интелект влияе, са в автоматизации на кампании, автоматизации в реално време, всякакво динамично съдържание. Има вече AI модели, които създават текстове, изображение, както и видеа, които са конкретно адаптирани към конкретни аудитории, интелигентно таргетиране, базирано на някакви поведенчески сигнали", обясни специалистът.

 

"Един от най-често задаваните въпроси към мен е дали изкуственият интелект ще ни вземе работата", каза още експертът по дигитален маркетинг и поясни:





"Отговорът е "Не, но хората, които не използват изкуствен интелект към днешна дата, са много неконкурентноспособни, поради простата причина, че изкуственият интелект компенсира много голяма част от времето ни, което ние губим в рутинни задачи", аргументира се той.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 6| 2056 |22.04.2025 Русия е готова да обсъди прекратяване на ударите по гражданска инфраструктура, заяви Кремъл . 22| 4065 |22.04.2025 Къде е чантата, Кристи? Скандал разтърсва администрацията на Тръмп . 2| 2153 |22.04.2025 Руски войски удариха Запорожие. Има убити, 20 души са ранени . 5| 2163 |22.04.2025 Робърт Опенхаймер, бащата на атомната бомба: Между герой и човек с кръв по ръцете

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads