2|
4827
|27.01.2015
НОВИНИ
С камери ще следят кражбите на гориво в БДЖ
Вътрешно разследване във връзка с кражбите на гориво тече в Българските държавни железници (БДЖ). Проверка показва, че за 2 години работата е намаляла, но дружеството има преразход повече от 2 милиона лева. За целта е създадено специално звено, което ще се занимава с кражбите на гориво.
В кражбите са участвали хора от всички звена на дружеството "Товарни превози", съобщи управителят му Любомир Илиев. За 2013 г. са заловени 65 души, за 2014 - 35. Сред тях обаче никой не е уволнен. Тези хора най-вероятно продължават да си крадат, въпреки че са с „последно предупреждение”.
В кражбите има пръст и бившето ръководство на БДЖ - предишния изпълнителен директор Християн Кръстев и неговият заместник Чавдар Трендафилов, намекна Илиев на пресконференция.
Поръчките на гориво - т.е. цистерните на гориво, се съгласуват по веригата. Всички разходи и норми излизат от дружеството, но със сигурност в старата структура, която заварихме в края на ноември 2014 г., всяка заявка се е съгласувала от ръководството на холдинга. Председателят на директорите на БДЖ Велик Занчев побърза да уточни, че за това няма преки доказателства.
Договорът за горивото е между "Холдинг БДЖ" и "Лукойл - България" и е нормално от гледна точка на оптимизация на горивото, да бъде съгласувано от холдинга. Но преки доказателства за това, че някой от бившето ръководство на БДЖ да има отношение към тези кражби, няма, каза той.
За да спре кражбите, дружеството е създало специално звено, което ще следи дали локомотивите се източват. Ще бъде възстановено видеонаблюдението във всички пунктове за зареждане на гориво, тъй като сега камерите не работят.
В кражбите има пръст и бившето ръководство на БДЖ - предишния изпълнителен директор Християн Кръстев и неговият заместник Чавдар Трендафилов, намекна Илиев на пресконференция.
Поръчките на гориво - т.е. цистерните на гориво, се съгласуват по веригата. Всички разходи и норми излизат от дружеството, но със сигурност в старата структура, която заварихме в края на ноември 2014 г., всяка заявка се е съгласувала от ръководството на холдинга. Председателят на директорите на БДЖ Велик Занчев побърза да уточни, че за това няма преки доказателства.
Договорът за горивото е между "Холдинг БДЖ" и "Лукойл - България" и е нормално от гледна точка на оптимизация на горивото, да бъде съгласувано от холдинга. Но преки доказателства за това, че някой от бившето ръководство на БДЖ да има отношение към тези кражби, няма, каза той.
За да спре кражбите, дружеството е създало специално звено, което ще следи дали локомотивите се източват. Ще бъде възстановено видеонаблюдението във всички пунктове за зареждане на гориво, тъй като сега камерите не работят.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads