КЕВР не видя проблем във високите цени за парно през месец март
През март фактурираната на клиентите топлинна енергия е била с около 12% повече от реално доставената в абонатните станции, заради което и сметките на потребителите са били по-високи. Според КЕВР това не е нарушение, тъй като по този начин се цели да бъдат облекчени сметките на клиентите през най-студените месеци. Този подход се прилага всеки отоплителен сезон въз основа на методиката за дялово разпределение на топлинна енергия в сградите-етажна собственост.
“Некоректно и непълно изнасяне и тълкуване на факти и обстоятелства са допринесли в общественото пространство да възникне напрежение”, посочват в заклютиелния си доклад от КЕВР.
Енергийният регулатор е задължил дружеството да даде на потребителите пълна информация за изминалия отоплителен сезон.
Това не е първата проверка на дружеството. Преди няколко дни КЕВР разпореди на “Топлофикация София” ЕАД да даде и пълна информация за необходимостта от ремонта на мрежата, който ще остави без вода четири столични квартала. Припомняме, че заради първоначално обявените срокове избухна скандал, а причината бе, че дейностите по мрежата щяха да продължат 60 дни. След гражданско недоволство и намеса на омбудсмана Диана Ковачева в крайна сметка срокът бе намален с 20 дни.
Моля, подкрепете ни.