Клиенти на ЧЕЗ за пореден път останаха без ток заради строителна фирма

Това е седемнадесетият случай от началото на октомври, в който невнимателни или несъгласувани изкопни и строително-монтажни дейности на фирми, причиняват прекъсване на електрозахранването на обслужваната от ЧЕЗ територия в Западна България, което води до неудобства за гражданите и до непредвидени разходи за отстраняване на щетите.
ЧЕЗ изготви констативен протокол за причинената от фирмата авария и ще предяви претенции за нанесени имуществени щети. Компанията ще продължи да информира обществеността за причините за прекъсване на електрозахранването.
С цел осигуряване на спокойствието на българските граждани ЧЕЗ призовава стриктно да се спазват съгласувателните процедури и компаниите, които извършват строителни и ремонтни дейности да подават съобщения за предстоящи изкопни работи поне една седмица предварително на факс 02/92 92 551, на имейл адрес zaklienta@cez.bg, както и на денонощната телефонна линия 0700 10 010. Само за 2015 г. 919 000 домакинства стояха без електричество в продължение на общо 1 274 часа поради несъобразени изкопни работи.
Моля, подкрепете ни.





