Когато данните ”миришат”: Социологическа агенция свързана с ВМРО я нареди трета в парламента

Според последното изследване патриотите от ВМРО, които наредиха в листите си безброй артисти, формацията на Каракачанов става трета политическа сила. Зад ВМРО остават ДПС, “Има такъв народ и коалицията “Демократична България”. Тов не е никак случайно.
ФрогНюз припомня, че в края на декември миналата година материал в “Свободна Европа” всъщност показа, че социологическата агенция има само един собственик, който е партийно оцветен и често публикува данни, които се разминават с резултатите на останалите агенции.
От името на “Барометър България” в публичното пространство се изявява само Николай Николов. Агенцията има страница във Facebook. Няма сайт. Николов е чест събеседник в проправителствения сайт “ПИК”. Николов е единствен служител на фирмата, както показват данните в регистрите. Самият той има половината дял във фирмата “Никар Имоти”, чийто съдружник е Карлос Контрера - общински съветник и член на ВМРО. По думите му фирмата не функционира, но продължава да съществува.
Какво сочат данните на останалите социологически агенции в момента?
Данни на "Алфа Рисърч"
Според проучването за елесторалните нагласи на "Алфа Рисърч" ВМРО са последна политическа сила, която обаче продължава да е над прага. Партията на Каракачанов има възможности да влезе в сегашния парламент, но и за тях, и за "Изправи се! Мутри вън!" на Мая Манолова решаваща ще бъде предизборната кампания, казаха социолозите.
Идентични са данните и на "Галъп Интернешънъл".
Данните на агенция "Тренд" към февруари 2021 г. също поставят ВМРО като последна политическа сила.
Не е изненадващо, че сходна е ситуацията и при информацията на агенция "Медиана".
Логичен е въпросът как тогава ВМРО се оказва трета политическа сила? Отговорът се крие именно във връзката на "Барометър България" с Карлос Контрера и респективно формацията на Каракачанов. А иначе и от ГЕРБ се похвалиха с позицията, която заемат според данните на "Барометър България".
Моля, подкрепете ни.





