0|
5101
|06.08.2010
НОВИНИ
КЗК пусна избора на строител на лот 4 на магистрала "Тракия"
С определение от сряда - 4 август, Комисията за защита на конкуренцията допусна за предварително изпълнение решението на шефа на Агенция "Пътна инфраструктура" Божидар Йотов, с което за строител на лот 4 на магистрала "Тракия" е избрано сдружението "Тракия IV", в чийто състав влизат холдинг "Пътища", "Галчев инженеринг и "АБ" Хасково" и о
По този начин 1 километър от 49-километровата отсечка от Ямбол до Карнобат трябва да струва 1.8 млн. евро.
Решението е обжалвано от ДЗЗД "Консорциум Поморие - Евроазфалт", което е отстранено от участие в процедурата поради несъответствие с изискванията на възложителя.
След преценка на направеното от възложителя искане за допускане на предварително изпълнение, предвид предмета на поръчката, КЗК счита, че е налице необходимост да се защити особено важен държавен интерес - изграждането на автомагистрала "Тракия", част от европейски транспортен коридор № 8, като национален инфраструктурен обект.
С оглед на обществената значимост на обекта на обществената поръчка може да се направи заключение, че от закъснението на изпълнението на същата, може да последва значителна и трудно поправима вреда, изразяваща се в спиране на цялата Оперативна програма от страна на Европейския съюз. Това от своя страна ще рефлектира върху стратегическото инфраструктурно планиране и развитие, както и върху изграждането на редица важни пътни участъци, става ясно от информацията на антимонополния орган.
Определението подлежи на обжалване пред Върховния административен съд в тридневен срок.
Решението е обжалвано от ДЗЗД "Консорциум Поморие - Евроазфалт", което е отстранено от участие в процедурата поради несъответствие с изискванията на възложителя.
След преценка на направеното от възложителя искане за допускане на предварително изпълнение, предвид предмета на поръчката, КЗК счита, че е налице необходимост да се защити особено важен държавен интерес - изграждането на автомагистрала "Тракия", част от европейски транспортен коридор № 8, като национален инфраструктурен обект.
С оглед на обществената значимост на обекта на обществената поръчка може да се направи заключение, че от закъснението на изпълнението на същата, може да последва значителна и трудно поправима вреда, изразяваща се в спиране на цялата Оперативна програма от страна на Европейския съюз. Това от своя страна ще рефлектира върху стратегическото инфраструктурно планиране и развитие, както и върху изграждането на редица важни пътни участъци, става ясно от информацията на антимонополния орган.
Определението подлежи на обжалване пред Върховния административен съд в тридневен срок.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads