КЗП дава чеклист за безпроблемна почивка

През 2024 г. жалбите и сигналите, подадени до КЗП, надхвърлят 27 000 – включително относно туристически услуги, мобилни оператори, банки, фирми за бързи кредити и др.
Какво да проверите преди резервация
* Уверете се, че туроператорът е регистриран на сайта ntr.tourism.government.bg. На същото място можете да проверите и категоризацията или регистрацията на мястото за настаняване.
* Проверете дали туроператорът има валидна застраховка „Отговорност на туроператора“.
* Прочетете внимателно условията за анулация и възстановяване на пари.
* Искайте и пазете потвърждение на резервацията, договора, касовите бележки, фактурите и кореспонденцията с туроператора.
* Бъдете подозрителни към оферти с необичайно ниски цени или неясни условия.
Повече информация и подробни съвети ще намерите на официалната страница на КЗП: potrebiteli.info.
Новото мобилно приложение на КЗП
До няколко седмици КЗП ще пусне собствено мобилно приложение, с което ще можете:
*да подавате жалби и сигнали директно от търговския обект;
*да прилагате снимки и други доказателства за нарушения;
*да следите в реално време статуса на подадените жалби и да допълвате информация при нужда.
Ние продължаваме активно да работим за защита на вашите права и интереси във всяка ситуация с търговците.
Моля, подкрепете ни.





