15|
5485
|02.09.2014
НОВИНИ
Миков бие тревога! Пътят Видин -София няма да се модернизира до 2020 г.
В обръщение до кметовете , общинските съвети, кандидатите за народни представители и хората от Северозападна България лидерът на БСП и кандидат-депутат за Видинска област Михаил Миков и колегите му бият тревога , че пътят Видин- София е идваден от Оперативна програма „Транспорт” 2014 – 2020 няма да се модернизира.
Ето и целия текст:
"Уважаеми госпожи и господа, другари, скъпи приятели,
Ние, кандидатите за народни представители от листата на „БСП лява България” във Видински избирателен район, с тревога и възмущение приемаме намерението на второто служебно правителство на ГЕРБ да извади от Оперативна програма „Транспорт” 2014 – 2020 проектът за модернизация на пътя Видин – София за сметка на приоритетизирането на други обекти.
Пътят Видин – София веднъж вече бе жертван през изминалия програмен период 2007 – 2013 г.
В изпълнение на ангажимента си да предприеме реални стъпки за развитие на най-бедния регион в Европа – Северозападна България, правителството, което подкрепяхме, го включи за периода 2014 – 2020 г. Наскоро бе пуснат в експлоатация обходът на Враца. Пред завършване е околовръстният път на Монтана. Обявени са процедури за проектиране и строителство на отсечката Мездра – Ботевград.
На 15 и 16 юли 2013 г. бяха сключени договори и започна проектирането на четири участъка от пътя: – Димово; Димово – Бела – Ружинци; Ружинци – Монтана и Монтана – Враца. Идейните проекти са готови, предстои изработването на техническите.
Служебното правителство демонстративно обръща гръб не просто на нашия край, защото тук не става въпрос за Видин, Монтана и Враца, дори не и за София, а за развитието на целия европейски транспортен коридор № 4, обръща гръб на оползотворяването на геостратегическите предимства на България.
Без подобряване на пътната инфраструктура към Дунав мост 2, в който бяха инвестирани над 200 млн. евро, той не може да даде резултите, които всички ние очакваме, въпреки че от пускането му в експлоатация през юни 2013 г. до сега през него са минали над 620 хиляди превозни средства.
Обръщаме се към Вас, за да обединим усилията си и кажем ясно и категорично, че живеещите в Северозападна България не сме втора ръка хора и няма да допуснем отново да ни върнат в годините на ГЕРБ, когато България бе разделена на магистрали и Северозападна България. Няма да допуснем да ни лишат от перспективите, дадени ни от правителството, което подкрепяхме, чрез Споразумението за партньорство с ЕС за периода 2014 – 2020 г. и чрез Интегрираната стратегия за прилагане на интегрирани териториални инвестиции в Северозападния район.
Призоваваме Ви към активни действия и заявена позиция, за да може и Северозападна България да бъде част от Европа."
"Уважаеми госпожи и господа, другари, скъпи приятели,
Ние, кандидатите за народни представители от листата на „БСП лява България” във Видински избирателен район, с тревога и възмущение приемаме намерението на второто служебно правителство на ГЕРБ да извади от Оперативна програма „Транспорт” 2014 – 2020 проектът за модернизация на пътя Видин – София за сметка на приоритетизирането на други обекти.
Пътят Видин – София веднъж вече бе жертван през изминалия програмен период 2007 – 2013 г.
В изпълнение на ангажимента си да предприеме реални стъпки за развитие на най-бедния регион в Европа – Северозападна България, правителството, което подкрепяхме, го включи за периода 2014 – 2020 г. Наскоро бе пуснат в експлоатация обходът на Враца. Пред завършване е околовръстният път на Монтана. Обявени са процедури за проектиране и строителство на отсечката Мездра – Ботевград.
На 15 и 16 юли 2013 г. бяха сключени договори и започна проектирането на четири участъка от пътя: – Димово; Димово – Бела – Ружинци; Ружинци – Монтана и Монтана – Враца. Идейните проекти са готови, предстои изработването на техническите.
Служебното правителство демонстративно обръща гръб не просто на нашия край, защото тук не става въпрос за Видин, Монтана и Враца, дори не и за София, а за развитието на целия европейски транспортен коридор № 4, обръща гръб на оползотворяването на геостратегическите предимства на България.
Без подобряване на пътната инфраструктура към Дунав мост 2, в който бяха инвестирани над 200 млн. евро, той не може да даде резултите, които всички ние очакваме, въпреки че от пускането му в експлоатация през юни 2013 г. до сега през него са минали над 620 хиляди превозни средства.
Обръщаме се към Вас, за да обединим усилията си и кажем ясно и категорично, че живеещите в Северозападна България не сме втора ръка хора и няма да допуснем отново да ни върнат в годините на ГЕРБ, когато България бе разделена на магистрали и Северозападна България. Няма да допуснем да ни лишат от перспективите, дадени ни от правителството, което подкрепяхме, чрез Споразумението за партньорство с ЕС за периода 2014 – 2020 г. и чрез Интегрираната стратегия за прилагане на интегрирани териториални инвестиции в Северозападния район.
Призоваваме Ви към активни действия и заявена позиция, за да може и Северозападна България да бъде част от Европа."
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads