Петък, 20 Октомври 2017, 22:35
Frognews
0| 3338 |08.07.2016

Можем ли да се „развеждаме” лесно с мобилния оператор

.
Димитър Маргаритов
Сегашните проверки на КЗК са фокусирани върху туристите по морето. В около 10% от случаите констатираме някакви нарушения, които са свързани с укриване на информация в менютата по ресторантите, както и несъвпадение между обещаваните и реално предлаганите услуги в хотелите, заяви по НТВ председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов.

Проверява се и качеството на алкохола, който се сервира в хотели, предлагащи услугата ол инклузив. „Вече иззехме алкохол, който ще проверим в акредитирани лаборатории и ще видим какъв ще бъде резултатът. Туристите се оплакват и от силен шум в българските курорти по Черноморието”, добави Димитър Маргаритов.

 

„Още един от тримата мобилни оператори от 1-ви юли е длъжен да прекратява договорите предсрочно, когато потребителят поиска това, без да му взима всички такси, които остават до края на договора. Но първият случай на такъв мобилен оператор, с който сме постигнали съдебно споразумение, е от миналата година”, добави Маргаритов.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Григор на полуфинал в Стокхолм, гледа към Мастърса 0| 224 |20.10.2017 . Нов наркотик може да убие дори при допир и вдишване 0| 586 |20.10.2017 . Журналистката Д. Гайтанджиева: България трябва да каже на САЩ, че спираме да изнасяме оръжие за Сирия 1| 1030 |20.10.2017 . Експерти: Българинът се страхува да започне собствен бизнес 5| 1965 |20.10.2017

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах