Вторник, 27 Юни 2017, 13:40
Frognews
0| 3140 |08.07.2016

Можем ли да се „развеждаме” лесно с мобилния оператор

.
Димитър Маргаритов
Сегашните проверки на КЗК са фокусирани върху туристите по морето. В около 10% от случаите констатираме някакви нарушения, които са свързани с укриване на информация в менютата по ресторантите, както и несъвпадение между обещаваните и реално предлаганите услуги в хотелите, заяви по НТВ председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов.

Проверява се и качеството на алкохола, който се сервира в хотели, предлагащи услугата ол инклузив. „Вече иззехме алкохол, който ще проверим в акредитирани лаборатории и ще видим какъв ще бъде резултатът. Туристите се оплакват и от силен шум в българските курорти по Черноморието”, добави Димитър Маргаритов.

 

„Още един от тримата мобилни оператори от 1-ви юли е длъжен да прекратява договорите предсрочно, когато потребителят поиска това, без да му взима всички такси, които остават до края на договора. Но първият случай на такъв мобилен оператор, с който сме постигнали съдебно споразумение, е от миналата година”, добави Маргаритов.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. ЕК глоби „Гугъл“ с 2,4 млрд. евро 0| 2 |27.06.2017 . Готови са резултатите от първото класиране за прием след VII клас 0| 266 |27.06.2017 . Човек на ”Воля” ще бъде назначен за член на ЦИК ​ 0| 556 |27.06.2017 . Плащаме по 30 000 лв. за застраховка на депутат 0| 974 |27.06.2017

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах