6|
5668
|16.05.2016
НОВИНИ
Московски: Нито ще уволняваме, нито ще назначаваме хора в БДЖ

Ще рализираме план за преструктуриране. Предварително уточнявам, че министерството нито назначава, нито уволнява хора в БДЖ, каза министър Ивайло Московски.
Новите железопътни трасета ще бъдат пуснати в експлоатация съвсем скоро, заяви Московски. Става въпрос за линиите в Южна България, които ще позволят влаковете да се движат с висока скорост.
БДЖ е най-голямото предизвикателство на министерството на Транспорта. БДЖ - операторът вече дълги години е в много тежко финансово състояние и полагаме максимални усилия да бъде първо спасено и после оздравено, каза още в студиото на "Денят започва" транспортният министър Ивайло Московски.
Той уточни, че БДЖ-Товарни превози има над 100 млн. дългове, но приватизацията е спряна, защото след повече от година опити да се приватизира, се оказа, че няма потенциален инвеститор .
Министърът увери, че до края на лятото ще стане готово цялото направление по линиите в Южна България - от Свиленград - Димитровград - Пловдив - Септември. Проекти, реализирани по "ОП Транспорт" 2007 - 2013. В момента са обявени тръжни процедури от порт Бургас през Пловдив - Септември -Елин Пелин- София - Драгоман. Крайната цел е да се върже по южното направление сръбската, турската и гръцката граница, и пристанище Бургас.
Имаме проектна готовност за проекти в Северна България, но в момента няма финансиране, както и по Варна-Русе, допълни още Московски.
БДЖ е най-голямото предизвикателство на министерството на Транспорта. БДЖ - операторът вече дълги години е в много тежко финансово състояние и полагаме максимални усилия да бъде първо спасено и после оздравено, каза още в студиото на "Денят започва" транспортният министър Ивайло Московски.
Той уточни, че БДЖ-Товарни превози има над 100 млн. дългове, но приватизацията е спряна, защото след повече от година опити да се приватизира, се оказа, че няма потенциален инвеститор .
Министърът увери, че до края на лятото ще стане готово цялото направление по линиите в Южна България - от Свиленград - Димитровград - Пловдив - Септември. Проекти, реализирани по "ОП Транспорт" 2007 - 2013. В момента са обявени тръжни процедури от порт Бургас през Пловдив - Септември -Елин Пелин- София - Драгоман. Крайната цел е да се върже по южното направление сръбската, турската и гръцката граница, и пристанище Бургас.
Имаме проектна готовност за проекти в Северна България, но в момента няма финансиране, както и по Варна-Русе, допълни още Московски.
Моля, подкрепете ни.






Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads