Нов бойкот на магазините, веригите определиха вчерашния ден като странен
![.](/images2/Krasen/valknovboikot.png)
"Това, което получих - доколкото е възможно като някаква обратна връзка, е, че лоялните клиенти не са се оттеглили от търговските обекти. Други равносметка няма как да направя, защото не събираме данни за приходи и за обороти. Особено пък на дневна база. Всички тези данни се подават към НАП автоматично", подчерта той.
"Под лоялни клиенти визирам хората, които винаги ще вляза да пазаруват, независимо какви са цените или такива, които въпреки всичко са несъгласни", допълни той.
По отношение на новината за очаквания нов бойкот на хранителните магазини Вълканов заяви: "Новината и за първият бойкот не я приех много радушно, защото това е най-странният бойкот в историята. Бойкотират се компании, които са с определено най-ниските цени на пазара, най-конкурентните цени на пазара, с най-голямото разнообразие от стоки. Компании, които са от светлия бизнес - големи инвеститори и работодатели. Бойкотът в крайна сметка е не само към тези компании. Той е и към техните доставчици. Така че това е още по-странно, особено ако искаме да насърчаваме българското производство".
"Нормално е хората да имат изострена ценова чувствителност, защото излизаме от период на много голяма инфлация. За всеки е трудно. Като потребител и аз мога да го кажа. Но абсолютният факт е, че инфлацията значително се успокои през последната една година. Специално при храните 2024-а завърши с 2,8% инфлация. Тоест това не е този остър проблем, който беше през 2023 година", обясни той.
Моля, подкрепете ни.
![Visa](/theme/03/assets/img/pmcards/visa.png)
![Mastercard](/theme/03/assets/img/pmcards/mastercard.png)
![Visa-electron](/theme/03/assets/img/pmcards/visaelectron.png)
![Maestro](/theme/03/assets/img/pmcards/maestro.png)
![PayPal](/theme/03/assets/img/pmcards/paypal.png)
![Epay](/theme/03/assets/img/pmcards/epay.png)