Реклама / Ads
9| 5462 |01.05.2021 НОВИНИ

Новата АМ „Струма“ се руши така, както Борисов се сгромолясва

.
Бойко Борисов Източник: БГНЕС
Много съм доволен от напредъка на строителството на АМ „Струма“. Видях, че има добра организация. Тези думи премиерът в оставка Бойко Борисов изрича на 15 април по време на дежурната инспекция.
 

Едва 15 дни по-късно на новостроящия се участък на АМ „Струма“ край град Симитли се срути скат. Точно така, както и Борисов се сгромолясва.

 

Още през миналата седмица бе видно, че скатът е готов да се срути. Това е станало факт след поройния дъжд в сряда. Участък от ската се е свлякъл заедно с поставената предпазната мрежа и рогозката под нея. Паднала е предимно пръст и дребни камъни, които са запълнили 2-метровата „джоб“-стена под ската.

 

Отляво на срутването скатът също тръгва да се свлича, има разкъсани участъци от мрежата и поставената под нея лесозащитна рогозка.

 

Срутването е в готовия още през миналата година 2-километров участък от рудник „Ораново“ до Сухата река. Той е с поставена настилка, замрежен скат, маркировка и пътни знаци. Мрежите бяха поставени от алпинисти миналата година а през есента участъкът неофициално бе пуснат в експлоатация за 20-на дни.

 

Той отново бе затворен, тъй като при косото включване в ГП Е-79 тежките камиони започнаха да рушат асфалтовото покритие.

 

Проблемът е, че скатът е почти отвесен, но така е по проект.

 

В момента от този ЛОТ се строят мостовете от северния вход на най-дългия тунел у нас-„Железница“, правят се по нова-„избутваща технология. Единият мост е готово-той минава над стария път Струмско-Долно Церово, жп-линията София-Кулата, ГП Е-79 и р. Струма. Вторият мост тези дни премина също над Е-79, готов е почти половината. Дясната тръба на тунела в посока Благоевград е прокопана, пред финал е и лявата.

 

След тунела в посока Симитли на южния изход моста е готов, следва също много стръмния скат срещу с. Железница.

 

Трасето на автомагистралата от този скат до Сухата река все още се трасира. След това следва готовият участък, чийто скат се е срутил.

 

ЛОТ 3.1 Благоевград – Крупник е с дължина 12.6 км., проектът включва изпълнението на два участъка: участък 1 от км 359+000 до км 366+000 /7 км. и участък 2 от км 370+400 до км 376+000 с дължина5,6 км. По втория участък все още не се работи.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 1134 |17.12.2025 МФ предлага промяна в допълнителното пенсионно осигуряване. Какво е мултифондов модел? . 3| 1415 |17.12.2025 Разкритие: Руските служби са сплашвали белгийски политици, за да блокират средства за Украйна . 0| 1214 |17.12.2025 Мъж е загинал на АМ „Тракия“, след като е бил на пътното платно . 3| 1449 |17.12.2025 Уволниха директора на 138-о училище, който отрича да е поставял камери в тоалетните

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads