4|
5375
|19.09.2017
НОВИНИ
Ново ”изобретение” за скубане на клиенти в заведение- въведоха такса ”масло”

След скандалните такса ”празен стол” и такса ”нож” - нова, не по-малко скандална такса. Мъж от Велико Търново твърди, че заведение в Несебър го е таксувало за маслото, с което са изпържени картофите.
Мирослав Дечев останал потресен, когато разбрал от получената сметка, че трябва да плати 1 лев "такса" масло. Сервитьорът разяснил, че маслото е маркирано допълнително, защото клиентът си е поръчал пресни картофи, а не бланширани, съобщи БНТ.
"Като плащах сметката се оказа, че имам един лев такса за олио... Да - казах пресни пържени картофи, но в менюто нямаше пресни, а бланширани картофи, т.е. там имаше само пържени картофи на цена 3,50. Отговорът на сервитьора беше, че според него в менюто пържените картофи били 6,50 . Поисках да ми покаже къде точно пише, той не можа да ми покаже никъде 6,50. Върна ми 2 лева ресто и ми каза, да няма проблем айде чао", разказа клиентът на заведението.
Управителят на заведението е категоричен, че по никакъв начин сервитьорът не е излъгал клиента. От началото на сезона собствениците на заведението решават да махнат от менюта пресните картофи, които са 6 лева и оставили само бланшираните, които струват 4 лева. Но като редовен клиент помолил сервитьора да му приготвят пресни. Сервитьорът, който е обслужвал Мирослав, твърди, че мъжът е бил предварително предупреден, че има разлика в цената на картофите, които е поръчал и дори след скандала му върнал парите.
"Като плащах сметката се оказа, че имам един лев такса за олио... Да - казах пресни пържени картофи, но в менюто нямаше пресни, а бланширани картофи, т.е. там имаше само пържени картофи на цена 3,50. Отговорът на сервитьора беше, че според него в менюто пържените картофи били 6,50 . Поисках да ми покаже къде точно пише, той не можа да ми покаже никъде 6,50. Върна ми 2 лева ресто и ми каза, да няма проблем айде чао", разказа клиентът на заведението.
Управителят на заведението е категоричен, че по никакъв начин сервитьорът не е излъгал клиента. От началото на сезона собствениците на заведението решават да махнат от менюта пресните картофи, които са 6 лева и оставили само бланшираните, които струват 4 лева. Но като редовен клиент помолил сервитьора да му приготвят пресни. Сервитьорът, който е обслужвал Мирослав, твърди, че мъжът е бил предварително предупреден, че има разлика в цената на картофите, които е поръчал и дори след скандала му върнал парите.
Моля, подкрепете ни.






Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads