2|
4314
|16.08.2017
НОВИНИ
Пълно разминаване: Бизнесът иска Слънчев бряг да е парти-дестинация, Симеонов -точно обратното
Отмяната на музикалния фестивал „Солар Съмър” в Слънчев бряг беше най-отговорното решение. Това каза в студиото на Би Ти Ви Климент Йончев, организатор на събитието. Проверки, оглавени от вицепремиера Валери Симеонов, спряха шумни партита, конфискуваха техника и апаратура.
„Липсата на сигурност в това, което правим, ни накара да се откажем. Ситуацията в момента в Слънчев бряг не предполага да се случат нещата така, както вярваме, че трябва да се случат. Има шанс някой да влезе във всеки един момент и да спре музиката”, обясни той.
По думите му решението се е зародило още в събота вечер, когато са видели колко натрупано напрежение има между държавата в лицето на вицепремиера Валери Симеонов и хората.„Представихме си как трябва да обясним на Адам Байер или Пако Осуна, които са доста популярни имена в световен мащаб, че на вратата чука държавата и казва: Спри музиката. След това си представихме реакцията на 3000- 4000 души. Това щеше да доведе до напрежение”, изтъкна Климент Йончев.
Според него държавата не си говори с бизнеса и с хората, които работят в Слънчев бряг. По думите му най-големият проблем е какъв точно е комплексът. „За мен курортът винаги е бил свързан с парти и развлечения. Ние го рекламираме като такова събитие, за да можем да привлечем аудитория, а в същия момент държавата го рекламира като „лоу кост” дестинация за тих и спокоен сън”, коментира Йончев.
Вече са започнали преговори с артистите от фестивала да дойдат за нови дати в София, съобщи той.
По думите му решението се е зародило още в събота вечер, когато са видели колко натрупано напрежение има между държавата в лицето на вицепремиера Валери Симеонов и хората.„Представихме си как трябва да обясним на Адам Байер или Пако Осуна, които са доста популярни имена в световен мащаб, че на вратата чука държавата и казва: Спри музиката. След това си представихме реакцията на 3000- 4000 души. Това щеше да доведе до напрежение”, изтъкна Климент Йончев.
Според него държавата не си говори с бизнеса и с хората, които работят в Слънчев бряг. По думите му най-големият проблем е какъв точно е комплексът. „За мен курортът винаги е бил свързан с парти и развлечения. Ние го рекламираме като такова събитие, за да можем да привлечем аудитория, а в същия момент държавата го рекламира като „лоу кост” дестинация за тих и спокоен сън”, коментира Йончев.
Вече са започнали преговори с артистите от фестивала да дойдат за нови дати в София, съобщи той.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads