5|
6801
|23.04.2015
НОВИНИ
Премиерата на Audi Q7 в България е една от първите в Европа
Audi Q7 дефилира за първи път у нас съвсем скоро след световната премиера на автомобилното изложение в Детройт през януари 2015. Автомобилната компания ПОРШЕ БГ представи SUV моделът на Audi, който постави нови стандарти в сегмента. Презентацията се състоя на площад Батенберг в специално органицзирано за целта пространство за клиенти и приятели на марката. Почитателите на Audi у нас са сред първите европейци, които имат възможност да притежават новия модел.
Audi Q7 е вече в предварителна продажба в дилърската мрежа на Аudi в цялата страна. Цената на базовия модел с дизелов двигател 3.0 TDI е 121 597 лв. (62 171 евро) с ДДС. Предпремиерният автомобил ще бъде в България за една седмица до 29 април в мобилния шоурум на Ауди на пл. Батенберг.
Audi в нова върхова форма
С второто поколение на големия SUV модел, марката с четирите кръга поставя нови стандарти в този пазарен сегмент.
Задвижването, ходовата част, леката конструкция, системите за асистенция и мултимедията, впечатляват със своите иновативни технологични решения.
В същото време по думите на отговорния за развойната дейност и член на управителния съвет на Audi проф. д-р Улрих Хакенберг, “новото Audi Q7 е ярък символ и израз на нашата технологична компетентност. Със своето намалено с до 325 килограма тегло, новият модел се превръща в еталон в своя клас. Моделът се отличава с около 26 процента по-нисък разход на гориво от своя предшественик и е оборудван с най-модерните електронни системи за подпомагане на водача, инфоразвлекателни технологии и комуникационни възможности.”
Със собственото си тегло от едва 1 995 килограма (във версията 3.0 TDI), новото поколение на Audi Q7 е най-лекият представител на своя клас. Със своята олекотена конструкция на каросерията, изпълнена от различни, прецизно подбрани съобразно приложението материали и изцяло новата си ходова част, моделът осигурява превъзходен комфорт и едновременно с това гарантира типичната, характерна за спортния дух на Audi, динамика с върхови характеристики по отношение на емисиите на CO2. Инженерите на Audi са успели да намалят разхода на гориво на новото поколение Q7 с цели 28 процента при версиите с двигатели TFSI и с 23 процента при моделите TDI.
Двигателите на модела бележат колосални постижения в сегмента на големите SUV модели с двойно предаване. Версиите 3.0 TDI с максимална мощност 200 кВт (272 к.с.) и 3.0 TFSI с 245 кВт (333 к.с.) гарантират на новото Audi Q7 ускорение от 0 дo 100 км/ч в рамките на 6,1 секунди (TFSI) и съответно 6,3 секунди при TDI. Средният разход на гориво на дизеловия V6 възлиза на едва 5,7 литра на 100 километра, което се равнява на емисии от 149 грама въглероден двуокис на километър пробег, а на бензиновия - едва 7.7 литра на 100 километра съгласно регламента NEDC, съответстващи на 179 грама въглероден двуокис на километър.
Новото Audi Q7 демонстрира високи стандарти и в областта на ергономичната концепция, инфоразвлекателните системи, мобилната комуникация и електронните системи за подпомагане на водача. Клиентите на този модел ще могат да разчитат както на втората генерация модулна инфоразвлекателна платформа, така и на виртуалното контролно табло на Audi. Новият, изцяло конструиран за управление на функциите с докосване управляващ модул на системата MMI, с голям сензорен панел, превръща управлението на функциите в автомобила в детска игра. Сред другите привлекателни новъведения в Audi Q7 са разширеният обхват на услугите Audi connect, таблетът на Audi за пътуващите на задния ред седалки и двете озвучителни системи с 3D audio. Новост е и възможността за интеграция на функциите на смартфоните в автомобила с осигуряващите максимална лекота Google Android Auto и Apple CarPlay, като новият Audi Q7 е един от първите автомобили в света, който предлага тези възможности – към края на годината ще може да се поръчва по информация към момента.
Специално създадените архитектурни компоненти в интериорното пространство на Audi Q7 формират своеобразен щит, който създава усещане за безопасност. Това се постига чрез визуалното преминаване на елементи, простиращи се като загръщащи орнаменти, от вратите към арматурното табло.
С най-дългия салон в класа, въпреки намалената външна дължина, новият Audi Q7 предлага повече интериорно пространство от своя предшественик. Интериорното пространство е и изключително гъвкаво, поради което пътниците ще се насладят на по-голям обем за главите, раменете и коленете. Новият автомобил осигурява комфортна триместна седалка с настройващи се облегалки, делящи се в съотношение 35:30:35.
Изключителен акцент при новото поколение е и пълната гама от нови електронни системи за подпомагане на водача, сред които адаптивен темпомат и функция за асистенция на водача при движение в натоварен трафик. В момента няма друг автомобил в световен мащаб, който да предлага повече.
Audi предлага друго авангардно технологично решение като допълнително оборудване: системата за завиване на четирите колела. Нововъведението All wheel steering увеличава динамиката на шофирането и комфорта чрез допълнително управление на задната ос. При ниски скорости се характеризира с повишена маневреност. Задната ос завива в противиположна посока на предната ос,за да бъде намален ъгълът на завиване . При високи скорости осите завиват
в една посока и се подобряват динамиката и стабилността на автомобила.
Подпомага Audi park assist и асистента за ремарке/каравана.
Версията Audi Q7 e-tron quattro, която ще бъде представена на пазара малко след премиерата на новото поколение, е първият plug-in хибрид на марката Audi с дизелов двигател. Моделът впечатлява със своята системна мощност от 275 кВт (373 к.с.) и сумарен максимум на въртящия момент на хибридното задвижване в размер на 700 Нм.
В същото време, Audi Q7 e-tron quattro ще бъде и първият в света дизелов plug-in хибрид с двойно предаване quattro в престижния SUV сегмент от пазара. Средният разход на гориво на хибридната версия (NEDC) е едва 1,7 литра на 100 километра пробег, което се равнява на емисии на CO2 от 50 грама на километър. Един пълен заряд на акумулаторните батерии е достатъчен за изминаването на впечатляващия пробег от 56 километра.
Любопитни факти
• Премиерата на първия за марката SUV 2 модел беше преди 9 години през 2006 г.
• От първото поколение на Audi Q7 на краен клиент са продадени 500 000 автомобила в цял свят
• От 2006 г. до днес са продадени 2 милиона Q модела на Audi в цял свят.
С 1.741.100 продажби през 2014, Audi Group надхвърли продажбения обем на 2013 година (1.575.500). Един от най-успешните модели беше Audi A3, избран от международно журналистическо жури за „световен автомобил на годината 2014” (Разход на гориво, комбиниран: 7,1 – 3,2 л/100 км, емисии на CO2, комбинирани: 165 – 85 г/км). През 2013 г. предприятието достигна оборот от 49,9 милиарда евро и оперативна печалба от 5,03 млрд. евро. Фирмата присъства глобално на повече от 100 пазара и осъществява производство в Инголщат, Некарзулм, Дьор (Унгария), Брюксел (Белгия), Братислава (Словакия), Марторел (Испания), Калуга (Русия), Аурангабад (Индия), Чанчун (Китай) и Джакарта (Индонезия). От края на 2013 г. марката с четирите пръстена произвежда автомобили и във Фошан (Китай), от 2015 г. ще заработи предприятието в Сао Жозе дус Пиняйс (Бразилия), а от 2016 г. в Сан Хосе Чияпа (Мексико). Стопроцентово дъщерни фирми на AUDI AG са наред с други quattro GmbH (Некарзулм), Automobili Lamborghini S.p.A. (Сант’ Агата Болонезе/Италия) и производителят на спортни мотоциклети Ducati Motor Holding S.p.A. (Болоня/Италия). В момента в целия свят фирмата има повече от 80 000 служители, от тях около 55 800 в Германия. От 2015 до 2019 г. тя планира общи инвестиции в размер на около 24 млрд. евро – главно в нови продукти и технологии за устойчиво развитие. Audi осъзнава своята отговорност като икономически субект и в стратегически план е заложил екологично устойчивото развитие като определящ фактор за процесите и продуктите си. Дългосрочната цел е постигането на CO2-неутрална мобилност.
Audi в нова върхова форма
С второто поколение на големия SUV модел, марката с четирите кръга поставя нови стандарти в този пазарен сегмент.
Задвижването, ходовата част, леката конструкция, системите за асистенция и мултимедията, впечатляват със своите иновативни технологични решения.
В същото време по думите на отговорния за развойната дейност и член на управителния съвет на Audi проф. д-р Улрих Хакенберг, “новото Audi Q7 е ярък символ и израз на нашата технологична компетентност. Със своето намалено с до 325 килограма тегло, новият модел се превръща в еталон в своя клас. Моделът се отличава с около 26 процента по-нисък разход на гориво от своя предшественик и е оборудван с най-модерните електронни системи за подпомагане на водача, инфоразвлекателни технологии и комуникационни възможности.”
Със собственото си тегло от едва 1 995 килограма (във версията 3.0 TDI), новото поколение на Audi Q7 е най-лекият представител на своя клас. Със своята олекотена конструкция на каросерията, изпълнена от различни, прецизно подбрани съобразно приложението материали и изцяло новата си ходова част, моделът осигурява превъзходен комфорт и едновременно с това гарантира типичната, характерна за спортния дух на Audi, динамика с върхови характеристики по отношение на емисиите на CO2. Инженерите на Audi са успели да намалят разхода на гориво на новото поколение Q7 с цели 28 процента при версиите с двигатели TFSI и с 23 процента при моделите TDI.
Двигателите на модела бележат колосални постижения в сегмента на големите SUV модели с двойно предаване. Версиите 3.0 TDI с максимална мощност 200 кВт (272 к.с.) и 3.0 TFSI с 245 кВт (333 к.с.) гарантират на новото Audi Q7 ускорение от 0 дo 100 км/ч в рамките на 6,1 секунди (TFSI) и съответно 6,3 секунди при TDI. Средният разход на гориво на дизеловия V6 възлиза на едва 5,7 литра на 100 километра, което се равнява на емисии от 149 грама въглероден двуокис на километър пробег, а на бензиновия - едва 7.7 литра на 100 километра съгласно регламента NEDC, съответстващи на 179 грама въглероден двуокис на километър.
Новото Audi Q7 демонстрира високи стандарти и в областта на ергономичната концепция, инфоразвлекателните системи, мобилната комуникация и електронните системи за подпомагане на водача. Клиентите на този модел ще могат да разчитат както на втората генерация модулна инфоразвлекателна платформа, така и на виртуалното контролно табло на Audi. Новият, изцяло конструиран за управление на функциите с докосване управляващ модул на системата MMI, с голям сензорен панел, превръща управлението на функциите в автомобила в детска игра. Сред другите привлекателни новъведения в Audi Q7 са разширеният обхват на услугите Audi connect, таблетът на Audi за пътуващите на задния ред седалки и двете озвучителни системи с 3D audio. Новост е и възможността за интеграция на функциите на смартфоните в автомобила с осигуряващите максимална лекота Google Android Auto и Apple CarPlay, като новият Audi Q7 е един от първите автомобили в света, който предлага тези възможности – към края на годината ще може да се поръчва по информация към момента.
Специално създадените архитектурни компоненти в интериорното пространство на Audi Q7 формират своеобразен щит, който създава усещане за безопасност. Това се постига чрез визуалното преминаване на елементи, простиращи се като загръщащи орнаменти, от вратите към арматурното табло.
С най-дългия салон в класа, въпреки намалената външна дължина, новият Audi Q7 предлага повече интериорно пространство от своя предшественик. Интериорното пространство е и изключително гъвкаво, поради което пътниците ще се насладят на по-голям обем за главите, раменете и коленете. Новият автомобил осигурява комфортна триместна седалка с настройващи се облегалки, делящи се в съотношение 35:30:35.
Изключителен акцент при новото поколение е и пълната гама от нови електронни системи за подпомагане на водача, сред които адаптивен темпомат и функция за асистенция на водача при движение в натоварен трафик. В момента няма друг автомобил в световен мащаб, който да предлага повече.
Audi предлага друго авангардно технологично решение като допълнително оборудване: системата за завиване на четирите колела. Нововъведението All wheel steering увеличава динамиката на шофирането и комфорта чрез допълнително управление на задната ос. При ниски скорости се характеризира с повишена маневреност. Задната ос завива в противиположна посока на предната ос,за да бъде намален ъгълът на завиване . При високи скорости осите завиват
в една посока и се подобряват динамиката и стабилността на автомобила.
Подпомага Audi park assist и асистента за ремарке/каравана.
Версията Audi Q7 e-tron quattro, която ще бъде представена на пазара малко след премиерата на новото поколение, е първият plug-in хибрид на марката Audi с дизелов двигател. Моделът впечатлява със своята системна мощност от 275 кВт (373 к.с.) и сумарен максимум на въртящия момент на хибридното задвижване в размер на 700 Нм.
В същото време, Audi Q7 e-tron quattro ще бъде и първият в света дизелов plug-in хибрид с двойно предаване quattro в престижния SUV сегмент от пазара. Средният разход на гориво на хибридната версия (NEDC) е едва 1,7 литра на 100 километра пробег, което се равнява на емисии на CO2 от 50 грама на километър. Един пълен заряд на акумулаторните батерии е достатъчен за изминаването на впечатляващия пробег от 56 километра.
Любопитни факти
• Премиерата на първия за марката SUV 2 модел беше преди 9 години през 2006 г.
• От първото поколение на Audi Q7 на краен клиент са продадени 500 000 автомобила в цял свят
• От 2006 г. до днес са продадени 2 милиона Q модела на Audi в цял свят.
С 1.741.100 продажби през 2014, Audi Group надхвърли продажбения обем на 2013 година (1.575.500). Един от най-успешните модели беше Audi A3, избран от международно журналистическо жури за „световен автомобил на годината 2014” (Разход на гориво, комбиниран: 7,1 – 3,2 л/100 км, емисии на CO2, комбинирани: 165 – 85 г/км). През 2013 г. предприятието достигна оборот от 49,9 милиарда евро и оперативна печалба от 5,03 млрд. евро. Фирмата присъства глобално на повече от 100 пазара и осъществява производство в Инголщат, Некарзулм, Дьор (Унгария), Брюксел (Белгия), Братислава (Словакия), Марторел (Испания), Калуга (Русия), Аурангабад (Индия), Чанчун (Китай) и Джакарта (Индонезия). От края на 2013 г. марката с четирите пръстена произвежда автомобили и във Фошан (Китай), от 2015 г. ще заработи предприятието в Сао Жозе дус Пиняйс (Бразилия), а от 2016 г. в Сан Хосе Чияпа (Мексико). Стопроцентово дъщерни фирми на AUDI AG са наред с други quattro GmbH (Некарзулм), Automobili Lamborghini S.p.A. (Сант’ Агата Болонезе/Италия) и производителят на спортни мотоциклети Ducati Motor Holding S.p.A. (Болоня/Италия). В момента в целия свят фирмата има повече от 80 000 служители, от тях около 55 800 в Германия. От 2015 до 2019 г. тя планира общи инвестиции в размер на около 24 млрд. евро – главно в нови продукти и технологии за устойчиво развитие. Audi осъзнава своята отговорност като икономически субект и в стратегически план е заложил екологично устойчивото развитие като определящ фактор за процесите и продуктите си. Дългосрочната цел е постигането на CO2-неутрална мобилност.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads