Реклама / Ads
0| 4658 |30.08.2015 НОВИНИ

За шеги, обиди и справки българинът използва спешния тел. 112

.
Тел. 112
Шеги, обиди и справки - за това най-често се обаждат гражданите на спешния телефон 112.Оказа се, че голям процент от позвъняванията изобщо не са от компетенцията на служителите. В районен център Монтана, който обслужва пет области, повече от половината сигнали не са спешни.
 
От началото на годината районен център Монтана е приел над 430 хиляди позвънявания. На 60 процента от тях се оказва, че гражданите се обаждат не по предназначение, става ясно от репортаж на Нова телевизия.

Хората звънят и за битови проблеми. Питат операторите защо нямат ток или вода. Често не се преценява каква е спешността на заболяването и отново се търси 112.

От националната система припомнят да се търсят само когато нещо застрашава живата, здравето и имуществото на хората.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 5| 7031 |18.03.2015 Забраниха на мобилните оператори да правят справки на службите . 47| 5065 |19.12.2014 Борисов: Кунева и Кънев ме обидиха за коалицията с ДПС . 11| 4915 |21.11.2014 ГЕРБ прокараха наказанието за депутат, обидил държавното ръководство . 5| 5566 |30.04.2014 Лекарският съюз се обиди на НЗОК

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
НАЙ-ЧЕТЕНИ
Реклама / Ads