Реклама / Ads
Frognews
0| 3992 |30.08.2015

За шеги, обиди и справки българинът използва спешния тел. 112

.
Тел. 112
Шеги, обиди и справки - за това най-често се обаждат гражданите на спешния телефон 112.Оказа се, че голям процент от позвъняванията изобщо не са от компетенцията на служителите. В районен център Монтана, който обслужва пет области, повече от половината сигнали не са спешни.
От началото на годината районен център Монтана е приел над 430 хиляди позвънявания. На 60 процента от тях се оказва, че гражданите се обаждат не по предназначение, става ясно от репортаж на Нова телевизия.

Хората звънят и за битови проблеми. Питат операторите защо нямат ток или вода. Често не се преценява каква е спешността на заболяването и отново се търси 112.

От националната система припомнят да се търсят само когато нещо застрашава живата, здравето и имуществото на хората.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay Donate now
Реклама / Ads

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Забраниха на мобилните оператори да правят справки на службите 5| 6310 |18.03.2015 . Борисов: Кунева и Кънев ме обидиха за коалицията с ДПС 47| 4389 |19.12.2014 . ГЕРБ прокараха наказанието за депутат, обидил държавното ръководство 11| 3975 |21.11.2014 . Лекарският съюз се обиди на НЗОК 5| 4867 |30.04.2014

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads

НАЙ-ЧЕТЕНИ

    Реклама / Ads

    БЛОГОВЕ