Сортират пациентите за спешна помощ

Искаме линейката да стига навреме и лекарите да могат да спасят хората. До всяка точка на страната линейката трябва да стига до 20 минти, а в София да стига до 7 минути. Важно е какво ще направи лекарят за краткото време, което има. Пишем правила как да се действа. В поректа на Закона за лечебните заведени ще направим карта на спешната мопощ, която ще казва къде ще бъдат екипите. Сегашното положение не е адекватно. Ако трябва ще увеличим техният брой и ще ги направим изнесени. Едно от новите предимства на стандарта е, че се сортират пациентите. Когато подаващият повикването разговаря с диспечера, ще има конферентна връзка с тел. 112, той ще бъде разпитан по строго определен въпросник и на базата на опита ще преценят състоянието му и какъв екип трябва да отиде на място. Много често линейка тръгна за не толкова спешен случай, обясниха експерти, ангажирани с писането на стандартите на работа в спешната помощ. Те са категорични, че ще има точни правила как да се действа през цялото време. Съвети на пациентите ще се дават и по телефона, докато линейката отиде на място.
Моля, подкрепете ни.





