Строителна фирма остави без електрозахранване близо 600 клиенти на ЧЕЗ Разпределение в Горна Баня и Суходол
Дружеството отново призовава за стриктно и навременно съгласуване на изкопните дейности.
Екипи на ЧЕЗ Разпределение работят по отстраняване на повредите. За причинените щети ще бъдат съставени констативни протоколи.
„За пореден път сме свидетели как несъобразени изкопни дейности причиняват неудобства на нашите клиенти. Не спираме да призоваваме строителните фирми да спазват процедурите и да съгласуват своевременно ремонтите“, каза Васил Василев, директор „Експлоатация и поддържане“ в „ЧЕЗ Разпределение България“ АД.
Компанията припомня, че информация за стартиращи изкопни дейности трябва да се подава поне две седмици предварително на телефон 0700 10 010 или на имейл klienti@cez-rp.bg, за да бъдат предотвратени подобни неудобства за клиентите в бъдеще.
Моля, подкрепете ни.