Четвъртък, 21 Септември 2017, 15:27
Frognews
0| 3842 |04.07.2017

Ученици се упояват с капки за очи

.
Източник: БГНЕС
Учениците използват нова опасна дрога под формата на капки за очи, които се продават в аптеките. За това алармират от Обществената комисия за борба с противообществените прояви на малолетни и непълнолетни в Добрич.
При предозиране може да се стигне до фатален край. Децата попадат в друг свят, виждат нереални неща, спират да усещат болка и не забелязват околните, някои дори не познават родителите си, обясниха от комисията, цитирани от БНР. 

"Дори и при овладяване на състоянието не е ясно какви ще са трайните последици върху психиката при децата", съобщи секретарят на организацията в Добрич Наталия Франгова.

"Капки за очи, които се поставят в носа, не в очите, след което раздразват лигавицата и водят до упояване, до състояния, в които децата изпадат при употребата на наркотични вещества", обясни действието на дрогата Франгова.

До момента не са регистрирани смъртни случаи, но специалистите са категорични, че това се дължи на навременно потърсената медицинска помощ.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Пламна десететажнен хотел в Ростов на Дон, хора скачат от прозорците (Видео) 0| 107 |21.09.2017 . 600 милиона лева отиват за ремонт на учебни заведения 0| 147 |21.09.2017 . Кипър спечели 4 милиарда от раздаването на паспорти по схемата „Златна виза“ 0| 244 |21.09.2017 . Американски изтребители ескортираха руски Tу-22M3 над Балтийско море 1| 522 |21.09.2017

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах