Започна ремонтът на виадукт „Елешница“ на АМ „Хемус“
Ремонтът се състои в подмяна на асфалтовата настилка и хидроизолация, ремонт на тротоарни конзоли, подмяна на дилатационни фуги, изграждане на колекторна отводнителна система, подмяна на мантинелите и саниране на стълбовете. Виадуктът е пуснат в експлоатация през 1979 г. Оттогава до миналата година, когато беше извършен ремонт на платното за София, строително-ремонтни работи на моста не са извършвани. Той е с дължина 646 метра, а най-високият му стълб е 51 метра, а най-ниският – 5 метра. Превантивният ремонт на съоръжението ще бъде изпълнен от „Автомагистрали“ ЕАД. С предоставеното от Министерския съвет финансиране до края на май ще стартират и ремонтите на тунелите „Витиня” и „Ечемишка” на АМ „Хемус”.
Започва и възстановяването на виадукта при 41-ви километър на автомагистралата, между тунелите „Ечемишка“ и „Топли дол“, където бяха установени разрушения в активната лента преди празниците. Днес е и началото на строителните работи на съоръжението над река Стряма при 136-ти км на АМ „Тракия“, в област Пловдив. Ще се ремонтира платното от Бургас за София. Строителните дейности по АМ „Тракия“ трябва да завършат до средата на юли. Ремонтът на платното от София за Бургас при моста над р. Стряма ще започне през септември, за да не се затруднява трафикът през активния туристически сезон. От днес започва и почистването на тунелната тръба за София на тунел „Топли дол“ на АМ „Хемус“. По тази причина, на 12 и 13 май, от 9 до 19 часа, движението ще се осъществява двупосочно в тръбата в посока Варна.
Моля, подкрепете ни.