Асен Йорданов: Росен Желязков си вкара таралеж в гащите за либийския кораб
Една седмица имаше пълно мълчание. Думичка не се споменаваше за този скандал. Никой не посмя да каже гък. Явно се даде директива после да се говори, след като Либия обяви, че ще арестува всеки български кораб, който мине през техните териториални води. Всички световни организации се занимават с този скандал. Това е огромен скандал срещу България, който застрашава националната сигурност на страната.
Няма противоречие за насилието на кораба. Нормално е престъпникът да отрича престъплението. Държавата е основен участник в това престъпление. За това ще се отрича, че е извършено чудовищно престъпление. Разказът на екипажа е официално заверен. Тези, които са направили безобразието отричат, че са извършили насилието. Въпросните медии, като им казаха да изпуснат парата, в началото не се спомена името „Булгаргеомин“. След това се появи. Никой не каза ,че въпросният „Булгаргеомин“ няма нищо общо с бившият държавен „Булгаргеомин“ от времето на социализма. Той е една от основните компании, с които беше източен външният дълг на България. Сегашният „Булгаргеомин“ е от три фирми, свързани с фирмата „Титан“, които почистват.
Става въпрос за спор от началото на 90-те години. Христина Стамова през 2013 година като синдичка на старата фирма прехвърля правата на тези три фирма, обединени в дружество. Държавата от това нещо нищо не е спечелила. Става дума за криминална ядка. Росен Желязков си вкара такъв таралеж в гащите, че не само той ще страда, но и държавата заради опорките му. /Припомняме ви, че според Желязков става въпрос за фирмен спор./
ЧСИ-то Тотко Колев се оказа по-силен от Върховния съд, а морска администрация и гранична полиция стават съучастници. Рейдърската атака е предприета точно преди веригата от коледни празници. Всичко може да се установи при независима проверка. Ще се установят чудовищни неща. Ние проверяваме още неща, които тотално ще накиснат българските институции в пиратския акт. Скандалът гръмна.
Корабът трябваше да се продаде на турска компания, но тя се стресна. Корабът се намира на изток от българските териториални води, флагът и името му са сменени. Сега пиратите са изпратени пред проблема какво да го правят този кораб. По оперативна информация може да го закарат към Грузия и да го нарежат за скрап.
Моля, подкрепете ни.