KWIAT с безплатен преглед на деца и юноши
Ето целите на кампанията:
1. Мащабно популяризиране на оптическия бранш и акцентиране върху неговата значимост.
2. Проява на гражданско самосъзнание, обществена ангажираност и социална отговорност на заетите в оптическия бранш чрез профилактика на зрението на децата на България.
3. Подобряване на очното здраве и здравна култура на хората в България.
Предишен опит: кампания 2013 и 2014
KWIAT започна кампания за осведоменост на родителите относно нуждата от редовни и навременни очни прегледи на техните деца, която включва безплатна профилактика (очен тест/скрининг) на учащи деца и младежи до 18-годишна възраст, в която участие взеха част от оптиките в България. Кампанията подкрепиха още:
1. Разпространение на информационни плакати в над 2000 училища с помощта на 28 Регионални Инспекторати по Образование (РИО)
2. Българската асоциация на частните училища.
3. Известни личности/майки с техните деца.
4. Кампанията беше отразена от редица електронни, печатни медии и телевизии, сред които: Нова телевизия, TV7, БНТ 1 и БНТ 2.
5. В рамките на кампанията имаме осъществено партньорство и с Регионална Здравна Инспекция Смолян, с която още през месец април, 2014, в навечерието на Световния ден на здравето бе проведена съвместна инициатива с фирма KWIAT за безплатен скрининг за ранна диагностика на очните заболявания сред децата в областния град.
6. Редица компании от цяла България
Моля, подкрепете ни.