Реклама / Ads
2| 6279 |28.08.2007 АКТУАЛНО

Най-доходното лято на Холивуд: сперма, идиотщини, мистър Борн и мистър Бийн

.
За първи път в историята общите приходи на Холивуд за лятото надхвърлиха 4 милиарда долара, киноиндустрията отчита невиждани печалби, независимо от премиерите на шантави продукции.
 

Тинейджърите в Съединените щати луднаха по комедията „Суперпичове”, която се превръща в истински хит сред младото поколение. Новите идоли на Америка са двама младежи, които трябва да извършат хиляди подвизи за да целунат своята принцеса- да купят пиене от маркета, без това да им е позволено, да избягат от полицията, да сътворят още купища щуротии. Жадните за секс палавници бяха оприличени от някой кинокритици като ходещи презервативи, мислещи само за сперма. Само за първата седмица по киносалоните „Суперпичове” инкасира приходи от 18 милона долара. На второ място в летните класации е екшъна „Ултиматумът на Борн”born.jpg с 12.3 милиона долара приходи за последната седмица и общо 109 милиона, откакто е на големия екран. За изненада на мнозина, рекламираната романтична комедия „Дневниците на лелята” на Шари Берман и Роберт Пулчини, с участието на ослепителната Скарлет Йохансон не можа да се класира в първата петица на най-гледаните филми в САЩ. Както някои наблюдатели отбелязаха идиотщините са далеч по-жизнени и обичани от зрителите. Красноречив пример в това отношение е комедията на Стив Бенделек с Роуън Аткинсън  „Ваканцията на мистър Бийн”, която отчете около 190 милиона долара приходи от прожекциите в Европа и вече е зад океана. Както 160px-atkinson_rowan.jpgвинаги идиотските постъпки и хрумвания на Бийн и неговите опити да се добере до Кан, се харесват много на американците. На последното пето място се класира филм, в който също има доста идиотщини, нещо като микс от „Час-пик” и „Борн” – лентата на Филип Атуел „Война”.Джейсън Стетъм играе агент на ФБР, който търси убиец и естествено го намира. От филма веднага се усеща, че не друг, а точно Атуел е режисьор на клиповете на Еминем и 50 Cent,  героите във „Война” се тупат здраво един друг, при това на моменти крайно бездарно. Авторитетният „Лос Анджелис Таймс” посочи по отношение на „Война” – „Америка на средната класа, ето това е твоята трагедия, да гледаш подобни филми!”. Независимо от жестоките критики през първия уикенд филмът спечели 10 милиона долара. Повечето продуценти в Холивуд доволно протриват ръце – такава яка печалба от толкова слаби филми е повече от добре дошла. Frognews.bg

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 7532 |28.08.2007 Троянският "Сървайвър" набира скорост . 0| 6361 |25.08.2007 Млади фотографи потърсиха „белите кристали на времената” . 0| 8312 |24.08.2007 Ограбиха Кирстен Дънст в Ню Йорк . 5| 5858 |24.08.2007 Германец шокира света, оставяйки мъртвата си майка 2 години в кресло

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
НАЙ-ЧЕТЕНИ
Реклама / Ads