Сагата с „конюшните“ започнала преди 13 години
През 2005 г., в началото на мандата на Тройната коалиция, парцелът изведнъж отново се оказва държавен и с него друга фирма прави заменка за имот на бул. „Драган Цанков”. Година по-късно собственикът от 2003 г. ипотекира всичките 7 дка (в това число и тези, които са собственост на държавата) за почти 60 млн. лв., за да получи 30 млн. като кредит.
Междувременно, съсобствениците също правят сделки със своите дялове.
Десетилетие след всички тези събития, МРРБ официално уведомява областния управител, че има дела, които се водят за терена. Той обаче еднолично се разпорежда с него и го продава. Именно заради заплетената ситуация ведомството на Лиляна Павлова атакува последната продажба – няма ясно легитимиран собственик, няма и ясен купувач.
„Колкото повече дълбаем в тази история, толкова повече се заплита. Толкова повече започват да излизат неща страховити, които са се случвали повече от 12 години”, обобщи Лиляна Павлова.
Ремонтът на тунел „Витиня” ще приключи най-рано през март, обяви министърът. Причината за забавянето е, че съоръжението, освен старо и зле поддържано, е и опасно. „Когато започнаха да свалят старите облицовки, се оказа, че е правена облицовка от бетон без никаква арматура, бетон, който не се държи на нищо”, посочи тя.
По отношение на изнасянето на АМ „Струма” от Кресненското дефиле, Павлова коментира, че най-доброто решение за момента е старият път да остане еднопосочен в посока Благоевград – Кулата и да бъде изграден източен обход в скалите.
Тя отбеляза, че това решение ще е със стотици милиони по-евтино от исканото от екоактивисти пълно напускане на дефилето. Министърът оцени подобен проект на над 1,2 млрд. лв.
Моля, подкрепете ни.