PR експертът Л. Аламанов: Предизборната кампания е изнервена и с учудващи послания
По думите му в момента, в който една партия отиде в парламента, тя рязко забравя защо е там и започва да води своя собствена адженда.
"Експерти са видели, че няма никакъв проблем с машините. Това е положителна стъпка към промяната. Иначе следващия път, поради опасения, че някои хора не разбират от букви или цифри, може да върнем цветните бюлетини, или пък да гласуваме с камъчета, с палец и печати", смята той. И е категоричен, че хората трябва да упражнят правото си на вот, защото вв противен случай оставят властта в ръцете на партийните ядра.
Нидал Алгафари пък смята, че кампанията върви много интересно, а всяка партия е насочена към определена таргет група. ''Силите са съсредточени във втърдяване на твърдите ядра. И като че ли това е успешно. Онези, които нямат такова ядро, опитват чрез скъпи реклами да компенсират факта, че се появява ножица между тях и първите. Мисля, че гласувалите ще бъдат повече от преди, заради връщането на хартиената бюлетина. Бедността у нас ражда недоверие в политиците. Създаде се недоверие и към кодовете и софтуера на машините. С каквото и да се гласува, доверието вече е разрушено", заяви той.
Моля, подкрепете ни.