Реклама / Ads
11| 9394 |21.12.2020 НАРОДЕН ГЛАС

Николай Милчев: За протестите, за един папионковец и бабите на село

.
Николай Милчев
Един политически веселяк, шоумен и папионковец тия дни ни съобщи, че протестите не обяснили добре защо трябва да си ходи Борисов. Няколко хиляди на жълтите павета разбрали, но бабите на село – не. Това беше дълбоката мисъл на този политически брокер.
 

Бабите на село така и не разбраха защо си отиде Тодор Живков, защо Иван Костов не им говореше, защо царят беше премиер, защо Станишев е шеф на ПЕС и защо Кьовеши не е прокурор във Вълчи дол. Не разбраха и как така цял живот блъскаха, а пък се оказа, че не са построили нищо.


Бабите на село разбират само от мотики, туршии и плетене на терлици. Повече не им се полага. Бабите на село си мислят, че папионките са бонбони лукчета, увити в станиол.

 

Забогатели умници като този политикан много обичат да измислят вицове. За тях животът е виц, най-много виц и половина. Само парите им са сериозни и задълбочени.
Като подлагат на всичко по една динена кора, такива същества обезсмислят и сълзата, и капката кръв, и усилието да не си вечно наведен.


И защото не е честно само подобни духовни първенци да измислят вицове, ще се пробвам и аз с един, собствено производство: „Столична община решила да забрани „Пепеляшка“ – отделяла много фини прахови частици.“
Екологично, нали? Но дали бабите на село ще го разберат?

 

Николай Милчев

 




Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 2| 3643 |14.12.2025 България приета в ООН преди 70 години, Китай и Куба против, САЩ се въздържа . 8| 3660 |11.12.2025 Отворено писмо до българските полицаи, но не и до техните началници . 9| 13063 |08.12.2025 Поколението „Алфа”: Пътуването до работа през 2040 г. – спомен. Имейлът – вече ретро . 2| 3565 |07.12.2025 Наемнически армии от профили: Аутсорсингът на пропагандата в XXI век

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads