14|
11942
|06.08.2015
НАРОДЕН ГЛАС
Око на Фрог: Разтърсващи истини за военната авиация и разследвания "Пилатус"
В щаба на Военновъздушните сили /ВВС/ на бул. "Тотлебен" в София ври и кипи. Има разследване за самолета "Пилатус РС-12”, който тези дни се приземи по корем с щета за милион. Канибализмът във ВВС продължава и днес.Подготовката на нови пилоти е провал. Лъжат за ремонта на Ми-24. Положението с МиГ-29 е трагично. Новите изтребители са мираж. ВВС е на земята.
Ето какво ни пишат офицери от ВВС, които служат в самия щаб на Военновъздушните сили и в Щаба на отбраната:
1. Пилотът Цветан Калайджиев 2 пъти не е получил сертификат за завършен курс на "Пилатус-12" в Швейцария. Някой от ВВС е извършил натиск и пилотът успява да полети на самолета, а впоследствие да го сбутаняса...
2. Самолетът е бил в режим излитане, когато е кацал! Човешка глупост и безотговорност, грешка за почти милион.
3. Колесникът не е прибран...
4. Самолетът каца на пистата... чак след това разбират каква простотия са направили.
5. Дежурните в кулата са дремели и не са си свършили работата.
6. Не е пратена и спешна помощ, за да помогне при нужда.
7. В авиобазата разполагат с 5 летящи МиГ-21, но с 4 двигателя и постоянно сменят двигателя на единия, за да лети другия. КАНИБАЛИЗЪМ!
8. Прескачаме го /Б.р.Лично е и засяга голям командир/
9. До кога ще лъжат за ремонта на Ми-24? А и защо е аджеба един Ми-24? Подготовка ли ще се възстановява, на учения ли ще се участва?
10. Курсът за 8-те нови пилота е пълен провал. Главната цел на курса е да преминат подготовка на нов изтребител. Кога? Нали е ясно, че след година-две пак ще трябва да възстановят подтоговката си.
11. Провежда се спасяване на море на пилоти, а няма Морска подготовка!
12. Три пъти се аварира с "Пилатус", а самолетът изключително рядко аварира в чужбина. Направете справка по сайтовете за авиационни произшествия. Значи причината не е в сигурния самолет, а в НЕтренираните ни пилоти.
13. Казват, че ген.Радев се бори за ВВС?! Така ли е? Какво направи той 3 години като зам.командир? А 1 година като командир? Ние от системата искаме факти. Сега нальотът ни е наполовина от времето, когато бе ген. Попов командир. За тези 4 години на власт, защо чак сега се сети, че положението с МиГ-29 е зле... Писал докладни! Обаче първата докладна бе в края на 2014 г. А преди това не се ли знаеше, какво става? Елементарно, ей! Знаят, кога изтича Рамковото, знае се кога изтича ресурсът на двигателите, знае се, че има санкции срещу Русия... И се борили, за какво? Авиацията ни е ПРИЗЕМЕНА!
Необходим коментар: ВВС са на земята. Защо? Но тези въпроси не са само към командира на ВВС генерал-майор Румен Радев. Въпросите са и към министъра на отбрана Николай Ненчев, към шефа на комисията на отбрана генерал от запаса Михо Михов, към Върховния главнокомандващ въоръжените сили и президент Росен Плевнелиев, към премиера Бойко Борисов, към.....Последните трима и свитата около тях няма да помогнат, ще се оплитат в обещания и лъжи. Офицерите помнят ген. Радев като лидер и добър пилот. Не е ли време да загърби дори личните си интереси и емоции и удари с юмрук по масата – и на министъра, и в парламента, и в президенството, и министерския съвет. Мълчанието на генерала обрича на смърт военната ни авиация. Зад гърба си все още има подкрепата на цялото офицерство, не само на тези със сини околожки, както и на читавите МиГ-29 и МиГ-21, които чакат смели мъже да ги яхнат.Един генерал трябва да е ас и на небето, и на земята.
По материала работи Дарин Драмски
1. Пилотът Цветан Калайджиев 2 пъти не е получил сертификат за завършен курс на "Пилатус-12" в Швейцария. Някой от ВВС е извършил натиск и пилотът успява да полети на самолета, а впоследствие да го сбутаняса...
2. Самолетът е бил в режим излитане, когато е кацал! Човешка глупост и безотговорност, грешка за почти милион.
3. Колесникът не е прибран...
4. Самолетът каца на пистата... чак след това разбират каква простотия са направили.
5. Дежурните в кулата са дремели и не са си свършили работата.
6. Не е пратена и спешна помощ, за да помогне при нужда.
7. В авиобазата разполагат с 5 летящи МиГ-21, но с 4 двигателя и постоянно сменят двигателя на единия, за да лети другия. КАНИБАЛИЗЪМ!
8. Прескачаме го /Б.р.Лично е и засяга голям командир/
9. До кога ще лъжат за ремонта на Ми-24? А и защо е аджеба един Ми-24? Подготовка ли ще се възстановява, на учения ли ще се участва?
10. Курсът за 8-те нови пилота е пълен провал. Главната цел на курса е да преминат подготовка на нов изтребител. Кога? Нали е ясно, че след година-две пак ще трябва да възстановят подтоговката си.
11. Провежда се спасяване на море на пилоти, а няма Морска подготовка!
12. Три пъти се аварира с "Пилатус", а самолетът изключително рядко аварира в чужбина. Направете справка по сайтовете за авиационни произшествия. Значи причината не е в сигурния самолет, а в НЕтренираните ни пилоти.
13. Казват, че ген.Радев се бори за ВВС?! Така ли е? Какво направи той 3 години като зам.командир? А 1 година като командир? Ние от системата искаме факти. Сега нальотът ни е наполовина от времето, когато бе ген. Попов командир. За тези 4 години на власт, защо чак сега се сети, че положението с МиГ-29 е зле... Писал докладни! Обаче първата докладна бе в края на 2014 г. А преди това не се ли знаеше, какво става? Елементарно, ей! Знаят, кога изтича Рамковото, знае се кога изтича ресурсът на двигателите, знае се, че има санкции срещу Русия... И се борили, за какво? Авиацията ни е ПРИЗЕМЕНА!
Необходим коментар: ВВС са на земята. Защо? Но тези въпроси не са само към командира на ВВС генерал-майор Румен Радев. Въпросите са и към министъра на отбрана Николай Ненчев, към шефа на комисията на отбрана генерал от запаса Михо Михов, към Върховния главнокомандващ въоръжените сили и президент Росен Плевнелиев, към премиера Бойко Борисов, към.....Последните трима и свитата около тях няма да помогнат, ще се оплитат в обещания и лъжи. Офицерите помнят ген. Радев като лидер и добър пилот. Не е ли време да загърби дори личните си интереси и емоции и удари с юмрук по масата – и на министъра, и в парламента, и в президенството, и министерския съвет. Мълчанието на генерала обрича на смърт военната ни авиация. Зад гърба си все още има подкрепата на цялото офицерство, не само на тези със сини околожки, както и на читавите МиГ-29 и МиГ-21, които чакат смели мъже да ги яхнат.Един генерал трябва да е ас и на небето, и на земята.
По материала работи Дарин Драмски
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads