2|
6259
|22.02.2015
НАРОДЕН ГЛАС
Пилотът А. Марков: "Фалкон"-ът с колесника е запечатан
Това, че не се прибра колесника на "Фалкон"-а, принципно, не е много сериозен проблем, защото има още две системи, с които той може да бъде прибран и заключен. Явно на някоя компютърна система й е дошло време да прави проблеми. Това каза пред Нова телевизия Атанас Марков, който е бил втори пилот на куция „Фалкон" с премиера Борисов на борда.
„Нова фирма ще разследва проблема с колесника, а не швейцарската, която го обслужва, защото при нея ще има вече конфликт на интереси”, обяви Марков. той призна че "фалкон"-а, който се смята за ролс-ройса на самолетите в момента е запечатан.
Пилотът поясни, че след инцидента самолетът е бил запечатан на седянката си. „Повдигнат бе с три крика. Тества се системата и пуснаха и прибраха колесника без проблеми. Швейцарците от ТАГ го сервизираха. Смениха част от компонентите на системата. Имаше нови 4-5 проби без проблеми. Извършихме облитане и 5 пъти успешно колесникът се пусна и прибра, като швейцарците бяха на борда на самолета. На връщане към летището отново даде дефект и не се прибра. След втория случай отново бе запечатан самолетът. Друга организация ще работи по самолета, защото швейцарците са в конфликт на интереси. Аз съм пилот и за мен това не е сериозен проблем, защото това е компютърен отказ. Имаме още две системи за пускане и заключване на колесника. Проблемът ще бъде решен”, каза още Марков.
Той потвърди, че шефът на Авиоотряда е напуснал поради липсата на средства за нормално поддържане на правителствените самолети. „Аз съм от 2010 година, средства не са се пестели и самолетите са в перфектна годност. Аз лично се надявам, че този проблем ще бъде решен“, отбеляза един от пилотите на правителствения „Фалкон“.
Атанас Марков изрази крайното си възмущение от твърденията на разследващия инспектор от академията в Тулуза Ангел Борисов, че той е разследвал инцидента от 2008 година с президента Първанов на борда на „Фалкон“-а, пътуващ към Мексико. Тогава възникна проблем и самолетът кръжи дълго време над Азорските острови. „Неговите твърдения, че той е разследвал този случай са крайно неистински, подготвил съм му някои изненади на г-н Ангел Борисов“, коментира Марков и показа готовият доклад за инцидента от 2008 година, който доказва, че Борисов не е имал участие в разследването.
Атанас Марков изрази крайното си възмущение от твърденията на разследващия инспектор от академията в Тулуза Ангел Борисов, че той е разследвал инцидента от 2008 година с президента Първанов на борда на „Фалкон“-а, пътуващ към Мексико. Тогава възникна проблем и самолетът кръжи дълго време над Азорските острови. „Неговите твърдения, че той е разследвал този случай са крайно неистински, подготвил съм му някои изненади на г-н Ангел Борисов“, коментира Марков и показа готовият доклад за инцидента от 2008 година, който доказва, че Борисов не е имал участие в разследването.
Пилотът поясни, че след инцидента самолетът е бил запечатан на седянката си. „Повдигнат бе с три крика. Тества се системата и пуснаха и прибраха колесника без проблеми. Швейцарците от ТАГ го сервизираха. Смениха част от компонентите на системата. Имаше нови 4-5 проби без проблеми. Извършихме облитане и 5 пъти успешно колесникът се пусна и прибра, като швейцарците бяха на борда на самолета. На връщане към летището отново даде дефект и не се прибра. След втория случай отново бе запечатан самолетът. Друга организация ще работи по самолета, защото швейцарците са в конфликт на интереси. Аз съм пилот и за мен това не е сериозен проблем, защото това е компютърен отказ. Имаме още две системи за пускане и заключване на колесника. Проблемът ще бъде решен”, каза още Марков.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads