2|
5154
|18.09.2014
НАРОДЕН ГЛАС
Средната сметка за ток в Западна България намаля средно с 3%
Средната сметка за консумираната през август 2014 г. електроенергия в Западна България намаля с над 3% в сравнение със същия месец миналата година. Клиентите на ЧЕЗ ще платят средно по 30 лв., докато преди година са плащали 31 лв. Аналогичен по размер е и спадът в потреблението на електроенергия за последната година – от 184 квтч през август 2013 г. на 177 квтч. миналия месец.
Статистиката на ЧЕЗ показва, че над 60% от клиентите на компанията ще платят този август сметки в размер до 30 лв. През миналия август делът на сметките в този диапазон е бил по-малък.
„Надявам се, че тези резултати са признак за една позитивна тенденция към по-висока енергийна ефективност, която очаквам да се затвърди в следващите по-студени месеци. Размерът на сметките зависи пряко от индивидуалното потребление на клиентите. В тази връзка не спираме да напомняме на клиентите, че с малки промени в потребителското си поведение биха могли да намалят сумите, които плащат за електроенергия с до 10%“, Димчо Станев, директор „Обслужване на клиенти“ в ЧЕЗ България.
Насърчаването на разумната консумация на електроенергия е важна част от политиката на ЧЕЗ за корпоративна социална отговорност. Компанията редовно организира и подкрепа инициативи, целящи да възпитат разумно и отговорно отношение към консумацията на ток. През миналата година ЧЕЗ започна кампания, в рамките на която формулира 10 лесни съвета за намаляване на сметката за ток на домакинствата, и в специални беседи запозна над 1500 ученици от Западна България с основните принципи на енергийната ефективност.
Клиентите могат да намерят допълнителна информация за възможностите за ограничаване на потреблението на електроенергия на микросайта на ЧЕЗ „Инвестираме в България“ (https://www.investiramevbulgaria.com/), както и в специализираната секция „Енергийна ефективност“, в раздел „За клиента“ на корпоративния уебсайт www.cez.bg.
„Надявам се, че тези резултати са признак за една позитивна тенденция към по-висока енергийна ефективност, която очаквам да се затвърди в следващите по-студени месеци. Размерът на сметките зависи пряко от индивидуалното потребление на клиентите. В тази връзка не спираме да напомняме на клиентите, че с малки промени в потребителското си поведение биха могли да намалят сумите, които плащат за електроенергия с до 10%“, Димчо Станев, директор „Обслужване на клиенти“ в ЧЕЗ България.
Насърчаването на разумната консумация на електроенергия е важна част от политиката на ЧЕЗ за корпоративна социална отговорност. Компанията редовно организира и подкрепа инициативи, целящи да възпитат разумно и отговорно отношение към консумацията на ток. През миналата година ЧЕЗ започна кампания, в рамките на която формулира 10 лесни съвета за намаляване на сметката за ток на домакинствата, и в специални беседи запозна над 1500 ученици от Западна България с основните принципи на енергийната ефективност.
Клиентите могат да намерят допълнителна информация за възможностите за ограничаване на потреблението на електроенергия на микросайта на ЧЕЗ „Инвестираме в България“ (https://www.investiramevbulgaria.com/), както и в специализираната секция „Енергийна ефективност“, в раздел „За клиента“ на корпоративния уебсайт www.cez.bg.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads