Реклама / Ads
13| 9604 |07.03.2021 ПОЛИТИКА

Филип Попов, БСП: За ГЕРБ въпросът не е колко се строи, а колко се краде

.
Филип Попов Източник: БСП
След Борисов – дупки, свлачища и срутища.
 

Гневен пост, подплатен със статистика, публикува във Фейсбук Филип Попов от БСП. Социалистът осъди възхваляваното от самия премиер строителство на управляващите като сравни цените на км отсечка отпреди и сегашните. Постът на Попов е провокиран от последни коментари в социалната мрежа на Борисов.  

 

„Днес премиерът Борисов се е похвалил със строителството на пътища и се е оплакал от комунистите. Оставям настрана факта, че той и половината ГЕРБ са бивши комунисти. Но що се отнася до пътищата - през 2010 г. един километър струваше между 2 и 3 млн. евро на км, а цената на един км днес достигна до 6.7 млн. евро, а в някои случаи и до 10 млн. евро, като на стартиращия лот "Младост" - АМ "Тракия", пише Филип Попов.

 

Той уточнява в числа фактите: „Тунелът в Кресненското дефиле при дължина от 2 км струва 125 млн. евро или 67,5 млн. евро на км. Най-дългият тунел в света е в Норвегия - 24 км и струва около 5 млн. евро на км. Кресненският е 14 пъти по-скъп. Ремонтът на "Тракия " между Чирпан и Нова Загора ще е по-скъп от строителството. Цялото Ви строителство е ремонт на ремонта. След Вас, г-н Борисов, са дупки, свлачища и срутища. Много е хубаво да се строи, но при Вас въпросът е не колко се строи, а колко се краде“, обобщава Попов.




Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 34| 12408 |01.03.2021 Волен Сидеров: Подготвя се гигантско фалшифициране на изборите, ГЕРБ обещали 70 000 гласа на ВМРО . 8| 4417 |24.02.2021 Георги Свиленски: Само БСП е способна да свали ГЕРБ от управлението . 11| 4769 |24.02.2021 Цветан Цветанов привлече още един депутат от ГЕРБ . 8| 4968 |23.02.2021 Политологът доц. Попиванов: ГЕРБ се стреми към ниска избирателна активност

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads