7|
5473
|21.05.2015
ПОЛИТИКА
Красимир Янков: Законът за БДЖ - кръпка , не стратегия
Народният представител от „БСП лява България“ Красимир Янков подложи на остра критика министър Московски и предлаганите промени в Закона за железопътния транспорт, които днес парламентът прие с гласовете на управляващото мнозинство.
„Въпросът ми към изпълнителната власт и конкретно към транспортния министър е защо днес парламентът трябва да приема промени в закона, които са кръпка в законодателството на Република България?
Кръпка, без да има стратегия за развитие на железопътния транспорт. Къде е стратегията, която трябва да получи подкрепата на повечето политически сили, представени в парламента, за да има широк консенсус за развитието на железопътния транспорт?“, попита Янков. По думите му тази стратегия трябва да отговаря и на европейските изисквания за приоритетно развитие на ЖП-транспорта. Янков попита управляващите и дали с предлаганите промени „БДЖ - Товарни превози" няма да превозва годишно 2 млн. тона товари по-малко, вместо сегашните 5 млн. тона.
„Как ще осигурим работата на БДЖ, без да се налага съкращаване на работещи? По какъв начин ще развиваме БДЖ като цяло?“, попита остро левият народен представител. Красимир Янков подчерта, че чувствителността на гражданите по тази тема е изключително изострена – не само на работещите в БДЖ, но и на цялото общество. Той изрази и недоумението си от факта, че в пленарна зала не присъстват вносителите на промените, за да ги аргументират пред народните представители.
Кръпка, без да има стратегия за развитие на железопътния транспорт. Къде е стратегията, която трябва да получи подкрепата на повечето политически сили, представени в парламента, за да има широк консенсус за развитието на железопътния транспорт?“, попита Янков. По думите му тази стратегия трябва да отговаря и на европейските изисквания за приоритетно развитие на ЖП-транспорта. Янков попита управляващите и дали с предлаганите промени „БДЖ - Товарни превози" няма да превозва годишно 2 млн. тона товари по-малко, вместо сегашните 5 млн. тона.
„Как ще осигурим работата на БДЖ, без да се налага съкращаване на работещи? По какъв начин ще развиваме БДЖ като цяло?“, попита остро левият народен представител. Красимир Янков подчерта, че чувствителността на гражданите по тази тема е изключително изострена – не само на работещите в БДЖ, но и на цялото общество. Той изрази и недоумението си от факта, че в пленарна зала не присъстват вносителите на промените, за да ги аргументират пред народните представители.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads