Реклама / Ads
5| 6006 |03.06.2024 ПОЛИТИКА

Социологът Кольо Колев: Около 400 хиляди избиратели не са решили за кого ще гласуват

.
Кольо Колев
Около 400 хиляди избиратели не са решили за кого ще гласуват. Това каза пред БНР социологът от "Медиана" Кольо Колев, който коментира резултатите от последното проучване на общественото мнение, което агенцията публикува на 2-ри юни.
 

"Част от тях ще гласуват вероятно с "Не подкрепям никого", но 400 хиляди са огромна маса и напълно е възможно те да се люшнат в една или друга посока. Затова казвам, че това са резултатите към момента", обясни социологът.

 

Според Колев при това количество колебаещи се избиратели е твърде възможно формациите, които са близо до прага от 4% за влизане в Народното събрание, да го прескочат:

 

"Тогава ще бъде съвършено друга конфигурация на политическите сили в 50-ия парламент. Ако не преминат бариерата, тогава първата партия - ГЕРБ - ще бъде доминираща и ще може да състави мнозинство, вероятно с ДПС. Това до голяма степен зависи от вътрешни, но и от външни фактори. Страхът от война започва много отчетливо да се вижда. Има и голяма доза песимизъм за това, какво става с Европа. Този песимизъм дава отражение и върху колебаещите се".

 

По думите му партиите говорят на твърдите си ядра и "не могат да намерят думите и посоката на националния идеал", за да говорят на останалите избиратели.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 10| 2314 |18.12.2025 За Путин европейските лидери са „малки прасета“. Колко още масови гробове, за да бъде спрян? . 1| 2764 |16.12.2025 Държавите на първа линия искат средства от ЕС заради заплахата от Русия, България е сред тях . 10| 2564 |16.12.2025 Ново начало при Радев: Машинно гласуване – да, но не с компрометираните устройства . 9| 3041 |15.12.2025 ГЕРБ внасят удължителен бюджет, настояват за нови избори скоро

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads