Реклама / Ads
5| 5313 |16.02.2009 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

България на Destinations’2009

.
Страната ни се представи с рекламен щанд на международната туристическа борса Destinations, която се проведе от 5 до 8 февруари 2009 г. в изложбения център „Ърл корт”, Лондон.
 

Destinations - Лондон е най-големият туристически панаир с насоченост към масовата публика, на който посетителите бяха над 50 000, изложителите – 370 от 65 страни. Участниците са разпределени, освен по регионален принцип, и в сектори като „Приключенски туризъм”, „Круизи”, „Туристически ассоциации”, „Отговорен туризъм” и „Етническо селище”.

Профилът на изложителите включва както авиокомпании, хотели, национални и регионални туристически бордове, тематични паркове, туроператори и турагенти, круизни компании, така и брокери и компании за продажба на всякакви аксесоари за пътуване. Периодът на панаира съвпада с времето, когато британските туристи взимат решението си за лятна почивка и евентуално се записват.

Тази година България се представи на изложението с богата анимационна програма, съобщи Infotourism.net. Бяха организирани презентации на български вина и специалитети през всичките дни на панаира на малката сцена в сектор „Европа”. На централната сцена World Entertainment Stage в дните 7 и 8 февруари /събота и неделя/, когато има най-много посетители, танцов състав „Танец” от 8 танцьора с ръководители Бойко Андонов и Мартин Атанасов изпълняваше български народни танци. На щанда ни върху площ от 25 кв.м изложител, освен Държавната агенция по туризъм, беше туристическата компания „Одисея Ин СТА” ООД, специализирана в приключенски и еко туризъм.

tyr_izlojenie1.jpg  снимки Вяра Йовева

Основното послание на българското представяне тази година е „България – Природата Ви приветства” и тъй като насочеността на Destinations е основно към еко, приключенски и обиколен туризъм, основен акцент имаха формите на специализиран туризъм. Националните паркове Рила, Пирин и Централен Балкан, както и регионалните туристически асоциации „Родопи” и „Стара планина” участваха с общи рекламни материали. Силен интерес се наблюдаваше към city breaks, културно-познавателни обиколки, еко и приключенски туризъм, морски ваканции и ски туризъм. София е популярна дестинация особено с директните полети на нискотарифните компания EasyJet и Wizz Air. Интерес имаше и към круизи по р. Дунав и Черно море, наблюдение на птици и велотуризъм.

Британските туристически компании, които предлагат България и участваха на изложението Destinations 2009 и са специализирани за еко и приключенски туризъм, са: Explore Worldwide, Exodus, Rambles Holidays, Regent Holidays, The Adventure Company, Imaganative Traveller, Cox & Kings Travel и Naturetrek. Нови туроператори тази година, които са включили България в офертите си, са Inntravel, Utracks, Travelshere, Milestones, Titan Travel. Frognews.bg

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 8| 5864 |24.01.2009 Най- популярните имоти за руснаците са в България . 5| 5230 |08.01.2009 България ще бъде предпочитана за почивка от британците през 2009-а . 0| 7870 |19.12.2008 "България Ер" стана член на ИАТА . 0| 7582 |09.12.2008 Обсъдиха отражението на световната финансова криза върху България

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
Реклама / Ads