Реклама / Ads
2| 5446 |17.03.2020 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Петър Холаковски, ЧЕЗ: Съзнаваме, че сега повече от всякога, обществото се нуждае от нас

.
Дружеството продължава работа за гарантиране на сигурността на електрозахранването, казва Петър Холаковски, изпълнителен директор на ЧЕЗ РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ БЪЛГАРИЯ.
 

- Г-н Холаковски, има ли риск за сигурността на електрозахранването, след като спряхте планираната поддръжка на мрежата?

 

- Ние не спираме поддръжката на мрежата, напротив. Независимо, че работим в условия на извънредно положение, подчертавам, че не спираме да полагаме усилия за гарантиране на сигурността на електрозахранването. Съзнаваме, че голяма част от хората работят от вкъщи, децата вече учат от вкъщи и извършваме аварийни и превантивни ремонти, за да поддържаме надеждна и качествена услуга за тях. Спряхме, разбира се, всички дейности, които изискват планирани прекъсвания на електрозахранването и ще извършваме такива, само тогава, когато това се налага по спешност. Неотложните дейности по поддръжка и ремонт на мрежата няма как да преустановим, точно обратното, засилваме контрола над работата на съоръженията, за да не допуснем допълнителни извънредни ситуации. Важно е да не смущаваме още повече спокойствието на хората и бизнеса. Ние знаем притесненията на хората, те са близки до нашите.


- Знаем, че за отчитане на електромерите често се налага пряк контакт между гражданите и служителите, как сте решили този въпрос?

 

- Това беше една от основните ни грижи.Още преди дни хората започнаха да отказват отчета на електромери, за да избегнат прекия контакт със служителите ни, там където той се налага. Ние, от своя страна, при разрастването на вирусното разпространение и обявяването на извънредно положение, бяхме длъжни да предприемем мерки да защитим персонала си. Разбира се, спирането на отчета там, където се налага това да стане в домовете на хората, не може да бъде само наше решение, необходимо е да получим съответните разрешения, да информираме Регулатора. Сега мога да кажа, че отчитането на електромерите продължава по нормалния начин, а там, където това трябва да стане чрез пряк контакт с гражданите, електроенергията ще бъде начислявана съгласно прогнозна консумация, по съответната формула, залегнала и в нормативните актове. След като извънредното положение приключи и се извърши реален отчет на електромерите, електроенергията ще бъде изравнена. Смятам, че това е най-доброто решение както за гражданите, така и за служителите на дружеството. Ще сведем до минимум неудобствата за всички.

 

- Как решавате въпроса с комуникацията с клиентите?


- Разчитаме на Вас, медиите, и на нашите онлайн канали за комуникация всяка извънредна новина да достигне до хората. Що се отнася до конкретните въпроси, които ги интересуват, съветваме това също да става чрез нашите електронни канали за комуникация, въпреки че центровете за обслужване на клиенти работят. На националната телефонна линия 0700 10 010 и имейл адреса klienti@cez-rp.bg могат да бъдат подавани сигнали за смущения в електрозахранването и да бъдат отправяни всякакви въпроси по отношение на дейността на електроразпределителното дружество. Всеки казус ще бъде разглеждан индивидуално. Повече информация за предлаганите електронни услуги може да бъде намерена на сайта на дружеството www.cez-rp.bg. Разполагаме с механизмите, чрез които бързо и успешно може да се приложи модел за дистанционно обслужване на клиентите. Знаем, че клиентите ще проявят разбиране и търпение при евентуални забавяния. За всички ни е трудно.


- Срещате ли трудности във връзка с персонала при обезпечаване на всички дейности, които няма как да отложите?


- Трудности срещаме в търсенето на решения, чрез които да подкрепим работата на служителите. Това предполагам важи за всеки работодател, който не може да си позволи да спре работа в тази обстановка. Но категорично мога да кажа, че хората не се отказват, работят независимо от личните си притеснения. За добро или за лошо ние работим в сфера, която не може без нас. Изпълняваме лицензионни задължения, имаме обществена отговорност. Гордея се, че ръководя служители, които осъзнават това. Загрижен съм за здравето им и правя всичко възможно да облекча работата им, без да застраша сигурността на услугата, която предлагаме. За съжаление работим в извънредно положение, което подлага на изпитание нашите воля, търпение, съпричастност, професионализъм. Това е една ситуация, с която всички ние се сблъскваме за първи път. И искам изрично да благодаря на всички служители, които няма как да останат вкъщи, но изпълняват съвестно служебните си задължения. Изключително горд съм с тях. Благодаря им, че се борим заедно. Защото сега, повече от всякога, обществото се нуждае от нас. И ние трябва да продължим.



Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 4| 7488 |05.06.2018 Петър Мутафчиев: За 9 години в БДЖ са наляти близо 2 милиарда лева . 2| 9077 |22.03.2018 Петър Кънев: Само от горивата не се събират около милиард лева ДДС . 0| 9239 |30.12.2017 В Гърция ставаш българин за 2000 евро, Кристоф Кербел стана Петър Иванов . 2| 6414 |19.10.2015 Петър Паунов и „Коалиция Кюстендил” с фонд за подкрепа на малкия и среден бизнес

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
НАЙ-ЧЕТЕНИ
Реклама / Ads