Реклама / Ads
15| 8718 |15.06.2020 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Полина Карастоянова: Българският туризъм е близо до абсолютния колапс

.
Полина Карастоянова
Еднозначната ни оценка за ситуацията, в която се намира българският туризъм, е, че тя е близо до абсолютния колапс. Нашите конкурентни държави вземат решителни мерки, което не се случва у нас. Това каза в предаването ”Плюс-минус” по Нова телевизия изпълнителният директор на Националния борд по туризъм Полина Карастоянова.
 

Трябва да изразим солидарност към всеки в туристическия сектор, който има затруднения, защото секторът е многокомпонентен. Тези хора трябва да бъдат чути и подкрепени, както всеки, който с труда си създава работни места и добавена стойност в българската икономика, заяви тя.


По думите ѝ правителството не прави необходимото, за да помогне на туристическия сектор в трудната ситуация.


Най-важната мярка, която трябва да бъде въведена, е системата за ваучерите. Това ще бъде правилно политическо и управленско решение, подчерта изпълнителният директор на Националния борд по туризъм.


Този въпрос е изключително важен. С 250 млн. лева за ваучери за всеки българин може да бъде подпомогнат туризмът и той да върне средствата обратно в държавния бюджет. Не е въпросът на каква стойност ще бъде ваучерът, въпросът е, че това ще е жест към сектора и към българските граждани. Сега всеки иска помощ и тук е мястото на правителството да приоритизира секторите. Туризмът безспорно е сред водещите сектори у нас, една от малкото услуги, която има потенциал за нарастване в пъти, каза още Полина Карастоянова.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 9| 5471 |07.10.2019 Българският туроператор ”Астрал Холидейз” фалира . 24| 9355 |10.03.2015 От Брюксел: Българският работник по-евтин от китайския . 2| 5980 |17.10.2014 Българският туризъм - „изгубен в цифрите“ . 1| 5839 |01.12.2012 Българският бизнес e обърнал поглед към Китай

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
Реклама / Ads