Реклама / Ads
6| 6924 |07.05.2020 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Сп. ”Тайм” и кризата в автомобилната индустрия в една снимка

.
Източник: списание ”Тайм”
С 40% се е свила автомобилната индустрия в САЩ заради епидемията от COVID-19 през март. Икономическата криза в страната достигна невиждани размери, а продажбата и производството на автомобили е един от най-важните сектори. Зловещото свиване на продажбите може да бъде видяно и от птичи поглед - спираща дъха фотография показва хиляди автомобили, които събират прах на пристанището в Лос Анджелис.
 

След почти три-седмично пътуване от Япония до САЩ товарен кораб с 2000 чисто нови коли най-сетне достига целта си. Малко след потеглянето си обаче, плавателният съд трябвало да пусне котва в морето. Превърнал се в носещ се над водата символ на неясното икономическо бъдеще. Причината - епидемията от COVID-19, която изправи на нокти не просто здравната, но и икономическата система в редица държави по света. Една от тях е именно САЩ - страната, която се изправя пред невиждана до този момент безработица.

 

Търсенето определя предлагането - един от основните постулати на търговията и бизнеса като цяло. В момента обаче милиони хора са без доходи, което води до изключително ниско, дори нулево търсене. И така бъдещето на бизнеса е на кръстопът.

 

Снимката, уловила скелетът на автомобилната индустрия, показва напълно красноречиво последствията от кризата - производство, отишло на вятъра и милиони хора, оставени на улицата.

 

“Търговците не приемат нови автомобили. Продажбите в автопарковете са намалели, защото операторите под наем и автопарка също не приемат доставки. Това е много различно от всичко, което сме виждали до момента”, заяви пред списание “Тайм” Джон Фелито, старши вицепрезидент на американския отдел на норвежката корабоплавателна компания Wallenius Wilhelmsen.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 2| 6984 |05.05.2020 Бизнесмен: Бизнесите очакват мярката 60/40 да продължи и след кризата . 5| 6109 |18.03.2020 Калоян Стайков: Не сме видели конкретни икономически мерки за излизане от кризата . 11| 13189 |13.03.2020 Емил Хърсев: Всичко се срина. Кризата вече е факт . 6| 7288 |28.11.2019 Румен Гечев бие камбана: Бюджетът не ни подготвя за кризата

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
НАЙ-ЧЕТЕНИ
Реклама / Ads