Вината FRUTINO на „Домейн Бойар“ носят в бутилка ароматите на Коледа
През пролетта на 2015 г. избата отвори нова категория вина с ниско алкохоло съдържание от 8% - купаж от вино и натурален плодов сок. Серията се нарича FRUTINO "Фрутино" и предлага пет вкуса за всеки сезон. Едното „зимно“ вино е от сорта "Сира" с допълнение на черен шоколад и люта чушка, а другото е "Пино ноар" с портокалови корички, канела и ябълка. Те могат да се пият, както със стайна температура, така и леко затоплени като ароматно греяно вино. Летните са добре познатите вече - "Шардоне" с праскова и манго, "Розе" със сок от ягода и малина и „Мерло“ с малина и боровинка. Плодовете естествено допълват характерните аромати на сортовете и добавят още свежест към лекия и приятен вкус на виното, с което са особено подходящи за предстоящите празници!
Вината на „Домейн Бойар“ са много успешни не само у нас. Доказателство за това е фактът, че избата отчита сериозен ръст на продажбите в най-големия си чуждестранен пазар – Великобритания, която е и най-големият пазар на вносни вина в света.
„Компанията е продала там близо 3,5 млн. бутилки и въпреки много високата ни база, отчитаме ръст от още 11%. Тази година спечелихме и нови пазари като Хърватска и Полша, където през последните години започнаха да се търсят и качествени сухи вина, а в тази сфера „Домейн Бойар“ е силен ", обясни изпълнителният директор на избата Евгени Харамлийски.
Eвгени Харамплийски
Според изследване на компанията за бизнес услуги ICAP Group България, публикувано в сп. Progressive, класацията на първите 20 български изби се оглавява именно от "Домейн Бойар". Компанията бележи ръст на оборота от 31% за 2014 година спрямо предходната и по този показател оглавява класацията за най-динамично развиващата се винарска изба. На първо място в ТОП 25 на най-силните винарски компании и според сп. „Регал“ е „Домейн Бойар“. И тези резултати идват на фона на негативната обща тенденция за спад в продажбите от 13% и рестриктивния пазар за българското вино през последните 3 години.
Признания
Успехите на компанията и устойчивото й развитие на нашия и международните пазари е отчетено и от Superbrands Bulgaria, които класираха избата сред най-успешните български марки. "Домейн Бойар" е посочена като лидер в категорията НАПИТКИ – „Вино“ за 2015-2016 г.
Високото признание за марката и нейните продукти е в резултат на независимо проучване, проведено у нас от глобалната програма Superbrands през октомври 2014 г. Организацията провежда конкурса за отличията Superbrands и промотира най-успешните бизнес практики в над 80 страни по света. "Домейн Бойар" за пети път заема лидерска позиция в категорията, което е свидетелство за изключителната репутация на марката сред потребителите.
"От отиващата си 2015 г. също очакваме среден ръст от поне 11% спрямо 2014 г.", съобщи изпълнителният директор на избата Евгени Харамлийски. „Обявяването на нашата изба за Superbrand във виното, всъщност потвърждава изследването на ICAP Group България, че сме водещият винопроизводител и се ползваме с най-голямо доверие сред потребителите в България. Това е явно признание, че работим в правилната посока", добавя Харамлийски.
Ето ги медалистите
И тази година вината на "Домейн Бойар" донесоха общо една трета от всички медали за България, присъдени на международни конкурси.
Сред многократните победители са вината QUANTUM „Квантум“, ELEMENTS „Елементс“, BOUTIQIE COLLECTION „Бутик Колекшън“, DOMAINE BOYAR PLATINUM „Домейн Бойар Платинум“, KORTEN WINES „Кортен“ (от бутиковата изба на компанията) и др.
ДВЕ от тях бяха обявени за най-добрите български вина на конкурсите "Мундус Вини" в Германия и на “Конкурс Мондиал де Брюксел”.
На международния конкурс "Мундус Вини" в Германия виното "Кортен сира" бе обявено за най-доброто българско червено, представено на изложението през 2015 г.
Виното "Квантум Шардоне", реколта 2014 г., пък бе удостоено с Големия златен медал на “Конкурс Мондиал де Брюксел” за 2015 г., а с това и обявено за най-доброто българско вино на изложението. "През тази година "Домейн Бойар“ спечели общо 25 медала и традиционно вече носи 30%-35% от медалите за България от международни конкурси. Това е признание, както за страната, така и на международните пазари, където "Домейн Бойар" се налага като водещ производител и износител на български вина. Започна да се сбъдва моята мечта "Домейн Бойар" да се превърне в лице на българското вино по света", сподели Евгени Харамлийски.
„Виновниците“ за успеха
Старши енологът на "Домейн Бойар" - Димитър Панов получи изключително признание от „Съюзът на енолозите в България“, които го наградиха за цялостен принос в развитието и утвърждаването на българското вино. Той стои зад създаването на едни от най-незабравимите български вина.
Десетки са вината медалисти, създадени от знаменития екип Димитър Панов и Капка Георгиева, чиято школа е емблематична за българското винарство. Двамата работят заедно от 14 години и имената им са гаранция за уникалността на вината, които създават. Сред ценителите двамата са известни като авторите на прочутите вина "Солитер" (Solitaire) и "Кортен".
"Това още веднъж потвърждава, че нашите Димитър Панов и Капка Георгиева са водещите енолози на България. Тази година привлякохме от изба "Левента" и Росен Георгиев, който пък е майстор енолог на белите вина. Така вече в екипа си имаме трима от най-изявените майстори в бранша, доказали във времето своя неповторим стил и авторски почерк", коментира Евгени Харамлийски.
Не случайно „Съюзът на енолозите“ връчи за първи път тази година специална награда за цялостен принос към българското винарство имено на старши енологът на „Домейн Бойар“ Димитър Панов.
Високо качество на ниска цена
Именно за това "Домейн Бойар" изпраща 2015 като най-успешната винарска изба в България. Известна с модерното си технологично оборудване и изключителния си екип от енолози, не случайно компанията получи приза „Супербранд на българското вино“. Това признание се дължи изключително на доверието, което избата е изградила като резултат от години упорита работа в развитието на винопроизводството у нас и създаването на едни от най-уникалните български вина.
"Всички тези признания идват следствие на нашата упорита работа за думичката "доверие". Ние се борим всеки ден, на всички пазари и на всички нива в компанията за доверието на клиента.
В последните 5 години за нас водещ принцип е да предлагаме изключително разнообразие от видове и стилове с най-доброто съотношение качество/цена на пазара на вино у нас. Нашата стратегия е насочена към това - ценителите да бъдат удовлетворени. Не правим компромиси, които да доведат до подвеждане на потребителя. Защото доверието е това, което продава. Очевидно, този ни стремеж е оценен от потребителите.
“Затова от името на „ДОМЕЙН БОЙАР" искам да благодаря на всички ценители на виното за доверието с което избират нашите продукти и обещавам да продължим да ги радваме нови интересни вина. Бих искал да посветя всички наши постижения и награди през изминалата година на всички наши клиенти, защото те са нашият най-голям стимул. Пожелавам им крепко здраве и много весели празници!“, каза в заключение Евгени Харамлийски.
Моля, подкрепете ни.