15|
15246
|17.06.2012
АРТ ДЖУНГЛА
Калин Сърменов: Правят тъпи филми и искат да ги хваля. Няма да стане!
Като раздаваха награди за актьорско майсторство за кино от Киноакадемията, мен даже не бяха ме поканили… Така оставам с впечатлението, че въобще не съм си свършил работата. Значи нищо не съм направил! Аз съм на 49, мога самостоятелно да се спася и да кажа: Майната му, знам какво правя.
Това заявява популярният актьор Калин Сърменов, прочул се с ролята на мафиота Милото в сериала „7 часа разлика” в интервю за Надежда Ненова от в. „Шоу”.Но този, който е на 19, той какво да прави? Нали някой трябва да даде критерий на всички тези млади хора. Някой трябва да им даде основа, принципи, те да са спокойни, че трудът им ще бъде оценен и имат спрямо кого да се измерват, да имат идоли. Как аз да бъда негов идол, като той ще каже: „Чакай бе, ти една награда нямаш! Аз много те харесвам, но нищо не ти дадоха, значи аз може би нещо не разбирам”… За младия човек е важен авторитетът. Кой е авторитет – институцията! Това е Киноакадемията, това е еди кой си професор. Те отиват в класа на Стефан Данаилов и почват да му викат веднага: “Мастър, Мастър”. Как да им обясниш, че този е един въздух под налягане!? Е, не може, те вече са облъчени! Една от причините да си направя тази моя самостоятелност в последните години е точно тази. Тук се знае кой контролира контролиращите!
А мен дори не ме поканиха на церемонията... Отидох там благодарение на Ваня Цветкова, защото тя нямаше кавалер и ме помоли да я придружа. Иначе за Симеон Лютаков имаше табелка с името му на мястото, където трябваше да седне. Моите уважения към колегите, но някак си не мога да ги сравня нещата. Свикнал съм с това нещо, защото мен не ме обичат в тези среди. Аз си позволявам да ги критикувам и да говоря открито, продължава в своя саркастичен стил Сърменов.
Те са си направили много хубава схема за кинти и в един момент, ако това нещо се промени, вече няма да могат да крадат. Ще останат гладни. А те са много талантливи, изключителни, те са страшни творци всичките… Ела, да им видиш филмите – да ги биеш оттука до Пловдив с тояга по главата ще е малко. Не е възможно в 2011 г. да снимаш филм “Английският съсед”. Не е възможно! Ма Дочо Боджаков ми се сърдел, защото аз съм говорил за него. Ние сме добри познати. Казвам му: “Ми пич, съжалявам, направи хубав филм”. Тези, които са доказани имена нямат право на лоши филми. Не може да ми прави Дюлгеров “Козелът”. Съжалявам! Мислете, преди да правите. Хората искат примери.
Ето – баща ми е професор. В чужбина, слава Богу. Виолист. Той е един от най-добрите виолисти в света. Става всяка сутрин и свири гамата. И аз казвам: “Ти па не научи ли тази гама?” Той ми вика: “Не мога. Като отида при студентите, за тях трябва да съм съвършен. Те искат да видят това, което правя”. Ще ми обясняват, че “Кецове” е хубав филм... Ходих на фестивала “Златната роза” – един хубав филм имаше, а въобще не му обърнаха внимание. “Малък Голям” е филм, който ми взе акъла. И не само, че не беше номиниран, но дори го няма никъде. За сметка на това ми обясняват как “Кецове” бил страхотен. Дадоха награда за операторско майсторство на Емчо Христов, а не дадоха на оператора на “Под прикритие”, който създаде визуална среда, която отличава филма. Той също не беше номиниран. Дадоха на Емчо Христов за “Аве”, един много тъп филм. Въобще нямаме критерии! – завършва актьорът, който е сред основателите на известната рок група „Контрол” и автор на някои от най-известните й песни.
А мен дори не ме поканиха на церемонията... Отидох там благодарение на Ваня Цветкова, защото тя нямаше кавалер и ме помоли да я придружа. Иначе за Симеон Лютаков имаше табелка с името му на мястото, където трябваше да седне. Моите уважения към колегите, но някак си не мога да ги сравня нещата. Свикнал съм с това нещо, защото мен не ме обичат в тези среди. Аз си позволявам да ги критикувам и да говоря открито, продължава в своя саркастичен стил Сърменов.
Те са си направили много хубава схема за кинти и в един момент, ако това нещо се промени, вече няма да могат да крадат. Ще останат гладни. А те са много талантливи, изключителни, те са страшни творци всичките… Ела, да им видиш филмите – да ги биеш оттука до Пловдив с тояга по главата ще е малко. Не е възможно в 2011 г. да снимаш филм “Английският съсед”. Не е възможно! Ма Дочо Боджаков ми се сърдел, защото аз съм говорил за него. Ние сме добри познати. Казвам му: “Ми пич, съжалявам, направи хубав филм”. Тези, които са доказани имена нямат право на лоши филми. Не може да ми прави Дюлгеров “Козелът”. Съжалявам! Мислете, преди да правите. Хората искат примери.
Ето – баща ми е професор. В чужбина, слава Богу. Виолист. Той е един от най-добрите виолисти в света. Става всяка сутрин и свири гамата. И аз казвам: “Ти па не научи ли тази гама?” Той ми вика: “Не мога. Като отида при студентите, за тях трябва да съм съвършен. Те искат да видят това, което правя”. Ще ми обясняват, че “Кецове” е хубав филм... Ходих на фестивала “Златната роза” – един хубав филм имаше, а въобще не му обърнаха внимание. “Малък Голям” е филм, който ми взе акъла. И не само, че не беше номиниран, но дори го няма никъде. За сметка на това ми обясняват как “Кецове” бил страхотен. Дадоха награда за операторско майсторство на Емчо Христов, а не дадоха на оператора на “Под прикритие”, който създаде визуална среда, която отличава филма. Той също не беше номиниран. Дадоха на Емчо Христов за “Аве”, един много тъп филм. Въобще нямаме критерии! – завършва актьорът, който е сред основателите на известната рок група „Контрол” и автор на някои от най-известните й песни.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads