3|
16296
|07.10.2010
АРТ ДЖУНГЛА
Мъжете по бельо и с поли – хит в уличната мода
Мъже на високи токчета, с поли или даже само по долно бельо; жени с оскъдни мини-полички и скъсани чорапи - това са новите модни трендове.
Ju_18
Луд купон се вихри на берлинската „Фридрихщрасе“, където между филиалите на световноизвестните дизайнерски марки Gucci и Escada, е изграден червен подиум като част от така нареченото най-голямо модно ревю на света. Подиумът принадлежи на 200 модни фенове от улицата, които на затвореното пътно платно представят собствените си творения.
Купонът е страхотен, защото съчетава няколко изкуства и е истински артхепънинг. Но това за Берлин не е изключение, а по-скоро правило с много дълга история - още от началото на 20 век, когато тук са изживявали епохата на "златните 20 години". Сега по подиума минават на фона на клубна музика. Кои минават ли? Това са мъже на високи токчета, с поли или даже само по долно бельо, както и жени с оскъдни мини-полички и скъсани чорапи. Парижки шик, а? Всъщност в тези колекции размерът няма значение, а кривите линии са позволени. Любопитната публика се радва на възрастна дама, метнала небрежно на рамо дамската си чанта.
Изведнъж се появява господин, който носи позлатено фолио на главата си и две маслени картини като аксесоари. Друг пък е с цилиндър и куфар и изглежда сякаш ей сега излязъл като от роман на Чарлс Дикенс. Трети съчетава черно палто в готически стил с вампирски зъби.
Какво носят хората на улицата е било важно за бранша винаги, а не само откакто съществуват влиятелните блогове за мода, които регистрират тези тенденции. «Ти си модата» е името на акцията, която тече паралелно и във Франция. А пък добре известният магазин Kaufhaus Galeries Lafayette очаква на неговия двукилометров подиум да застанат общо 10 000 фотомодели - любители. Мераклии за това - много! Берлинчани са разкрепостени и авангардни и макар през деня да не се движат по улиците във вечерно облекло и тежък грим, както го правят по други ширини, обичат да се забавляват в нестандартни акции като тази.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads