0|
5926
|16.02.2015
АРТ ДЖУНГЛА
Татковци дебютират с клип в подкрепа на бащинството
Режисьорът Ясен Григоров снима първия професионален клип в подкрепа на българските татковци. Проучвания на бащинството в България показват, че най-често тласнати от желанието си да осигуряват парите вкъщи, все още много мъже в България остават извън грижите за децата. По емоционален начин клипът показва моменти от живота на бащи и техните деца и има за цел да накара обществото да се замисли колко важна е тази връзка.
Влиянието на мъжете за пълноценното развитие на децата е съществено. На света има приблизително 3,5 млрд. мъже. 4 от всеки 5 мъже са нечии бащи. Дори и да не са биологични родители, почти всички мъже по света имат връзка с деца в ролята си на доведени бащи, братя, чичовци, дядовци, учители, наставници, треньори или просто приятели.
Обединение от 10 неправителствени организации стартираха кампания „Да бъдеш баща“ през септември 2014 г. Работейки за откриването на повече възможности пред татковци и деца да прекарат пълноценно време заедно, партньорите в „Да бъдеш Баща“ организираха „Седмица на Бащата“, в която се включиха много семейства и над 100 различни организации от страната.
„Да бъдеш Баща” е част от международната кампания MenCare – aglobal fatherhood campaign, която се провежда в над 20 страни от 5 континента. MenCare се стреми да подкрепя мъжете в ролята им на грижовни, справедливи, отговорни и неагресивни родители и настойници с оглед на пълноценно развитие на децата. В България кампанията се реализира с подкрепата на OAK Foundation.
Основни партньори са Фондация „Асоциация Анимус“, Фондация „Български център за джендър изследвания“, Фондация „Джендър образование, изследвания и технологии“, Фондация „За Нашите Деца“, „Институт по социални дейности и практики“, Фондация „Лале“, Национална мрежа за децата, Фондация „Приложни изследвания и комуникации“, Асоциация „Родители“ (основен координатор), „Център за изследвания и политики за жените“.
Обединение от 10 неправителствени организации стартираха кампания „Да бъдеш баща“ през септември 2014 г. Работейки за откриването на повече възможности пред татковци и деца да прекарат пълноценно време заедно, партньорите в „Да бъдеш Баща“ организираха „Седмица на Бащата“, в която се включиха много семейства и над 100 различни организации от страната.
„Да бъдеш Баща” е част от международната кампания MenCare – aglobal fatherhood campaign, която се провежда в над 20 страни от 5 континента. MenCare се стреми да подкрепя мъжете в ролята им на грижовни, справедливи, отговорни и неагресивни родители и настойници с оглед на пълноценно развитие на децата. В България кампанията се реализира с подкрепата на OAK Foundation.
Основни партньори са Фондация „Асоциация Анимус“, Фондация „Български център за джендър изследвания“, Фондация „Джендър образование, изследвания и технологии“, Фондация „За Нашите Деца“, „Институт по социални дейности и практики“, Фондация „Лале“, Национална мрежа за децата, Фондация „Приложни изследвания и комуникации“, Асоциация „Родители“ (основен координатор), „Център за изследвания и политики за жените“.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads