2|
6230
|31.10.2014
АРТ ДЖУНГЛА
Вижте кой се включи в Моември
За трета поредна година България се присъединява към мисията на международното движение Movember, което цели да привлече вниманието към сериозните проблеми на мъжкото здраве. Най-страшният и безкомпромисен убиец на мъжа в зряла възраст е ракът на простатата. Заболяването е сред трите най-смъртоносни карцинома.
Очаква се у нас през настоящата година да бъдат диагностицирани около 2000 нови случая. Ракът на простатата е лечим, ако се открие навреме. В началните си стадии той няма ясно изразена симптоматика и болка, затова единствената му превенция е ежегоден преглед при уролог.
В подкрепа на Моември 2014 единадесет от най-големите български актьори се събраха на символична снимка в компанията на прекрасната журналистка Ива Дойчинова. Лицата на кампанията за България станаха Красимир Ранков, Явор Милушев, Мариус Донкин, Марин Янев, Валентин Танев, Ива Дойчинова, Николай Урумов, Георги Мамалев, Стефан Илиев-Чечо, Христо Мутафчиев, Ицках Финци, Ириней Константинов.
Movember Bulgaria ще проведе серия от партита и инициативи през месец ноември. Movember идва от "MO" – жаргон за мустак и "November" – ноември на английски. В рамките на мустакатия месец мъжете, които са решили да подкрепят кампанията, трябва да си отгледат мустак.
Всеки господин, който иска да участва в кампанията, трябва да спазва следните правила на Мо-братството:
1. Всеки Мо брат трябва да започне на първи ноември с гладко избръснато лице.
2. През целия месец всеки Мо брат трябва да пусне и оформи мустак.
3. Мустаците не трябва да са свързани с бакенбардите. Това се счита за брада.
4. Брадичката не трябва да се свързва с мустаците. Това се счита за катинарче.
5. Всеки истински Мо брат трябва да се държи като истински джентълмен.
Дамите, които подкрепят идеите на Movember се наричат Мо сестри. Те не трябва да пускат мустаци, за да популяризират идеите на инициативата, а използват някой от многото аксесоари, които са предвидени.
Официален старт на инициативата ще бъде даден на 1 ноември в столичния клуб “Rock It”. В Пловдив мястото на партито е "Петното на Роршарх". Още на същия ден столична частна клиника обявява безплатни консултации за пациенти с рак на простатата, както с български специалисти, така и с именит немски професор. На следващата седмица в столичен мол ще бъде организирано специално бръснене на мъжете, които от 1 ноември са започнали да пускат мустаци, извършено от истински берберин не със самобръсначка, а с автентичен бръснач!
Всички събития и актуална информация можете да следите на официалната Фейсбук страница на Movember Bulgaria и на www.mustak.eu.
Movember е международно движение, имащо за цел да насочи общественото внимание към сериозните проблеми на мъжкото здраве.Всяка година ракът на простатата e сред основните причинители на смъртност при мъжете. Създателите на Моември считат, че е важно да се говори повече за мъжко здраве и да се окуражават мъжете да посещават уролог. За популяризиране на инициативата от Movember призоват всички мъже да си пуснат мустаци през месец ноември и да се включат в публични дискусии на здравна тема, да са активни в социалните медии и в неформален приятелски кръг.
Глобалната инициатива тръгва от Мелбърн, Австралия през 2003 г. и днес е особено популярна по цял свят със своите мустакати партита.
През 2011 г. Movember обедини над 850 000 участници от целия свят и събра дарения на стойност 126.3 милиона долара.
В подкрепа на Моември 2014 единадесет от най-големите български актьори се събраха на символична снимка в компанията на прекрасната журналистка Ива Дойчинова. Лицата на кампанията за България станаха Красимир Ранков, Явор Милушев, Мариус Донкин, Марин Янев, Валентин Танев, Ива Дойчинова, Николай Урумов, Георги Мамалев, Стефан Илиев-Чечо, Христо Мутафчиев, Ицках Финци, Ириней Константинов.
Movember Bulgaria ще проведе серия от партита и инициативи през месец ноември. Movember идва от "MO" – жаргон за мустак и "November" – ноември на английски. В рамките на мустакатия месец мъжете, които са решили да подкрепят кампанията, трябва да си отгледат мустак.
Всеки господин, който иска да участва в кампанията, трябва да спазва следните правила на Мо-братството:
1. Всеки Мо брат трябва да започне на първи ноември с гладко избръснато лице.
2. През целия месец всеки Мо брат трябва да пусне и оформи мустак.
3. Мустаците не трябва да са свързани с бакенбардите. Това се счита за брада.
4. Брадичката не трябва да се свързва с мустаците. Това се счита за катинарче.
5. Всеки истински Мо брат трябва да се държи като истински джентълмен.
Дамите, които подкрепят идеите на Movember се наричат Мо сестри. Те не трябва да пускат мустаци, за да популяризират идеите на инициативата, а използват някой от многото аксесоари, които са предвидени.
Официален старт на инициативата ще бъде даден на 1 ноември в столичния клуб “Rock It”. В Пловдив мястото на партито е "Петното на Роршарх". Още на същия ден столична частна клиника обявява безплатни консултации за пациенти с рак на простатата, както с български специалисти, така и с именит немски професор. На следващата седмица в столичен мол ще бъде организирано специално бръснене на мъжете, които от 1 ноември са започнали да пускат мустаци, извършено от истински берберин не със самобръсначка, а с автентичен бръснач!
Всички събития и актуална информация можете да следите на официалната Фейсбук страница на Movember Bulgaria и на www.mustak.eu.
Movember е международно движение, имащо за цел да насочи общественото внимание към сериозните проблеми на мъжкото здраве.Всяка година ракът на простатата e сред основните причинители на смъртност при мъжете. Създателите на Моември считат, че е важно да се говори повече за мъжко здраве и да се окуражават мъжете да посещават уролог. За популяризиране на инициативата от Movember призоват всички мъже да си пуснат мустаци през месец ноември и да се включат в публични дискусии на здравна тема, да са активни в социалните медии и в неформален приятелски кръг.
Глобалната инициатива тръгва от Мелбърн, Австралия през 2003 г. и днес е особено популярна по цял свят със своите мустакати партита.
През 2011 г. Movember обедини над 850 000 участници от целия свят и събра дарения на стойност 126.3 милиона долара.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads