Кое свърза REFAN, „Звездни стажанти“ и New York Times с детски лагер в Аспарухово
И „Рефан България“ има свой дял в тази благотворителност, като закупи артикул от хита Habibi, който надмина 20 милиона гледания в Youtube и влезе в музикалната топ класация на New York Times Magazinе. Песента на Азис се класира в Топ 25 след хитовете на Дейвид Боуи, Колдплей, Джъстин Бийбър, Риана, а „Рефан България“ по време на финалния търг наддаде за шапката на фолквездата,с която провокативният певец е по време на изпълнението на „Хабиби“. Дарението е, за да изгреят „100 слънца“ в детския лагер в Аспарухово, като фолк, рап и козметика бяха замесени за позитивната кауза.
REFAN предостави и 100 комплекта, които бързо бяха откупени на търга и направиха още по-солидна събраната сума за възстановяването на детския лагер. Наддаването бе ожесточено за продуктите от новата козметична серия с екстракт от охлюви Snail perfection, която набра популярност сред любителите на качествената козметика, заради регенериращия й ефект върху кожата и отличното влияние след слънчеви бани и плаж, което е на път да я превърне в летен хит.
Благотворителността на „Рефан България“, свързана със „Звездни стажанти“ помогна и на втория финалист, като осигури за детския празник на Ателие „Прегърни ме“ подаръци за участниците и награди за томболата. Набирането на средства за Центъра за творчество, игри и образоване на деца, отглеждани в социални домове бе кауза на Марта Вачкова.
Моля, подкрепете ни.