0|
7289
|14.09.2010
ФАБРИКА ЗА КЛЮКИ
You Tube вече на живо с онлайн телевизии
Видеопорталът YouTube започна ограничени тестове в САЩ на система за „живо" предаване на видео онлайн, съобщава kaldata.com.
В момента услугата е в ранен тестов етап и само няколко от партньорите на сайта доставят съдържание на потребителите си директно. Това са каналът Young Hollywood, онлайн телевизията Next New Networks, интернет-ръководството Howcast и видео-блогът Rocketboom.
"В момента сме в много ранен етап. Новата програма предвижда значително подобряване на производителността на YouTube. Днес ние създаваме една нова платформа, за която ще вземем решение кога тя ще бъде открита и принципът й на работа. С течение на времето ще бъде отворена за значително по-голям брой партньори - това каза Джош Сийгъл, един от продуктовите мениджъри в YouTube.
През последните две години, YouTube вече организира поредица от живи предавания, като например един концерт на U2, по време на речта на Барак Обама във Вашингтон, а също така и по време на различни спортни игри. Въпреки това, по време на всички тези дейности, дружеството е разчитало на чужда инфраструктура за пренос на сигнала.
Според мениджъра на YouTube Крис Хамилтън, live-излъчването е едно естествено развитие на проекта, което ще привлече повече публика.
Според анализатори, популярността на преките предавания в САЩ се е повишила с 648 процента, което създава добри възможности за рекламодателите. На този етап пазарен лидер е Upstream, която през месец юли на тази година е обслужила около 3,2 милиона потребители. В същото време, посещаемостта на YouTube е няколко пъти по-висока.
"В момента сме в много ранен етап. Новата програма предвижда значително подобряване на производителността на YouTube. Днес ние създаваме една нова платформа, за която ще вземем решение кога тя ще бъде открита и принципът й на работа. С течение на времето ще бъде отворена за значително по-голям брой партньори - това каза Джош Сийгъл, един от продуктовите мениджъри в YouTube.
През последните две години, YouTube вече организира поредица от живи предавания, като например един концерт на U2, по време на речта на Барак Обама във Вашингтон, а също така и по време на различни спортни игри. Въпреки това, по време на всички тези дейности, дружеството е разчитало на чужда инфраструктура за пренос на сигнала.
Според мениджъра на YouTube Крис Хамилтън, live-излъчването е едно естествено развитие на проекта, което ще привлече повече публика.
Според анализатори, популярността на преките предавания в САЩ се е повишила с 648 процента, което създава добри възможности за рекламодателите. На този етап пазарен лидер е Upstream, която през месец юли на тази година е обслужила около 3,2 милиона потребители. В същото време, посещаемостта на YouTube е няколко пъти по-висока.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads