БДЖ на печалба – мисия възможна за кандидат-транспортния министър?
Той е категоричен, че средната скорост на влаковете у нас трябва да се вдигне до безопасното ниво. За тези, които биха го попитали как ще стане това предвид трасето, Събев заяви: „Нека да направим един одит и да видим как се поддържа жп трасето и защо не се поддържа? Трябва да се включат много усилия в поддръжката на жп пътя, пристанищата, водния път. Ние имаме достатъчно добър бюджет за това. В бизнеса сме свикнали да работим брутално ефективно с ограничени ресурси, така че не е проблем ресурсът. Имаме достатъчно бюджет, имаме достатъчно пари“.
Според него публичният транспорт трябва да бъде на релси. „Ако ние успеем да дадем много добро развитие на електрическия транспорт на релси, с това ще отговорим на всички условия на зелената сделка“, обясни той.
По думите му България не е бедна, а много крадена държава.
„Ние искаме да променим нещата в посока всичко, което правим, да е във фокус на потребителя. Това ще бъде основният ни приоритет, освен нулевата корупция, тоест тези транспортни услуги трябва да носят висока клиентска удовлетвореност“, обеща Николай Събев.
В коментар за днешния скандал около разследването на голяма сума пари за ЛОТ 5 на АМ „Хемус“, той заяви:
„Трябва да се върнем към това, че нито един човек не е виновен, докато не се докаже от българския съд. Аз искам това да се свършва бързо и ефективно“.
Моля, подкрепете ни.