БДЖ спря да продава запазени места, тества нова система

Причината за създадената ситуация е свързана с тестовете на нова резервационна система с разширени възможности от "Информационно обслужване" АД. Тя ще предоставя по-добро качество на предлаганата услуга.
При извършваните проби в тестова среда не е съществувал проблем, но при работа в реална среда е блокирала възможността за издаване на запазени места за влаковете, които вече са били отворени за предварителна продажба на билети и резервации.
До пълното отстраняване на проблема няма да се издават запазени места и за влаковете със задължителна резервация. По този повод служителите на БДЖ са направили необходимата допълнителна организация за настаняване на пътниците във влаковете на седящите места.
Екипите на "Информационно обслужване" АД и БДЖ работят по отстраняването на идентифицираните проблеми и поднасят извинение на своите клиенти за създаденото неудобство.
Моля, подкрепете ни.





