”Бизнесмени” като Марешки съществуват заради овчедушието на хората
Сега ще ви разкажа една история за бойкота. На 15 април 1989, 96 привърженици на Ливърпул губят живота си в ужасна трагедия на стадион Хилсбъро в Шефийлд, по време на полуфинала за Купата на ФА. Всички разследвания потвърждават като основна прична за случилото се груби грешки от страна на полицията по организация и охрана на мача ( изненада? ). Но преди да се изяснят фактите, четири дни след трагедията, небезивестният "вестник" Сън излиза със своята версия, публикувана под огромно заглавие "ИСТИНАТА". Та, според главния редактор Мак Кензи, "истината" е, че пияни фенове са преджобвали мъртвите си другари, скачали са на бой на "смелите" полицаи и са уринирали върху тях, докато последните оказвали първа помощ на пострадалите.
Едва ли има нужда да ви разказвам как е приета тази "истина" в Ливърпул. За броени дни продажбите на Сън падат от 55000 на 12000 в рамките на града и от 120000 на 30000 в областта Мърсисайд. И днес, повече от 30 годни и 2-3 нескопосани извинения по-късно, цифрите са подобни. Та, това е силата на бойкота. Всичко, което трябва да направи всеки уважаващ себе си българин е да спре да купува каквото и да било от боклуци като Марешки, Пеевски и подобни. И да прикани своите близки, приятели и колеги да го последват.
Бъдете сигурни, че има ефект.
Facebook, Петко Иванов
Моля, подкрепете ни.