Реклама / Ads
0| 5013 |26.05.2020 НОВИНИ

ЧЕЗ възстановява обичайното работно време на центровете за обслужване на клиенти

.
Дружествата на компанията призовават потребителите да продължат да използват и възможностите на каналите за връзка от разстояние – телефон, имейли, корпоративни сайтове
 

От днес – 26 май, центровете за обслужване на клиенти на дружествата на ЧЕЗ в България ще осъществяват своята дейност с потребители в обичайното си работно време. От 16 март до момента, работното време на клиентските центрове бе временно променено поради предприетите мерки за защита на клиенти и служители, свързани с ограничаване разпространението на вирусни инфекции по време на извънредното положение.

 

Във всички центрове за клиенти ще продължат да се спазват противоепидемичните мерки. Осигурена е периодична дезинфекция на работни места и помещения. Създадена е организация за спазване на всички изисквания за безопасно обслужване на потребители, включително използване на лични предпазни средства от служители и клиенти. Обслужването е организирано при спазване на препоръките на Министерство на здравеопазването за разстояние между служител и клиент, както и между служителите на ЧЕЗ. В центровете се допуска брой хора, равен на броя гишета за обслужване в конкретния център. Компанията призовава гражданите да бъдат търпеливи, ако се налага изчакване извън сградите.

 

Информация за адресите и работното време на центровете за клиенти на ЧЕЗ на територията на Западна България може да се получи на информационна линия 0 700 10 010, както и на сайтовете cez.bg и cez-rp.bg.  

 

В извънредната ситуация е препоръчително клиентите да посещават офисите на центровете за обслужване на клиенти само в краен случай и при неотложна необходимост, като за връзка с компанията използват възможностите за дистанционен контакт – информационна линия 0700 10 010, имейли info@cezelectro.bg и klienti@cez-rp.bg, корпоративните сайтове cez.bg и cez-rp.bg, както и фейсбук профилите @cezelectrobg  и @www.cez.bg.

 

Проверка на текущи задължения за електроенергия може да бъде направена чрез sms. Регистрация за услугата може да се извърши чрез еднократен sms на номер 170077, със съдържание цифрите на клиентския номер, който може да се намери във фактурата за електроенергия. Клиентите, които получават своята месечна фактура на хартия по куриер, могат да заявят електронна фактура напълно безплатно чрез обаждане на 0700 10 010 или онлайн на сайта www.cez.bg , секция „Е-услуги“. В „Е-услуги“ клиентите на ЧЕЗ могат да се възползват и от други дистанционни методи на обслужване като деклариране на показания, справки за текущи ремонти и аварии и др.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 3| 5019 |26.05.2020 Манфред Вебер: България може да се възползва от Фонда за възстановяване . 2| 4808 |14.05.2020 Петър Витанов: Към координирани правила за възстановяване на туризма в ЕС . 6| 5217 |06.05.2020 Възстановяват платените ”синя” и ”зелена” зони в София . 4| 6493 |03.05.2020 Авиокомпании възстановяват част от полетите си, но при строги мерки

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads