9|
17031
|19.12.2016
НОВИНИ
Хитрино - нови разкрития
След публикуването на ”Хитрино – лъжи и манипулации” журналистът Григор Лилов продължава своето разследване с ”Хитрино - нови разкрития”. Той твърди , че Европейската комисия предупредила с Уведомително писмо за проблеми с безопасността в железниците и поискала независимост на разследването на жп инциденти.
След поста ми и разкритията в него, че е нямало никаква среща с пътнически влак, вече има и ново потвърждение. Справка от жп инфраструктура показва, че фаталната композиция се е движила ... със закъснение и че е нямало среща с друг влак.
.
----------------------------------------
Давам и данни от мой коментар под поста ми, който кой знае защо непрекъснато се губи
----------------------------------------
**** Ръководствата на държавните железопътни компании са издали заповеди, с които забраняват под каквато и да е форма на свои служители да коментират пред медиите случилото се в малкото село под страх от дисциплинарни наказания.
***** Разследването освен от специализираните органи на Темида се води и от Национална компания „Железопътна инфраструктура”. Техните експерти помагат на прокурорите и следователите.
Да, но те заедно с „Булмаркет” са страни по случилото се в Хитрино и утре евентуално могат да бъдат и обвинени. Това е крещящ конфликт на интереси: парадоксално е изводите за случилото се да се правят и от лица с интереси да покрият свои евентуални отговорности и вини.
***** Повече от скандално е Уведомителното писмо на Европейската комисия, изпратено на България. То е за неизпълнение на задължението на страната ни за правилно транспониране (въвеждане у нас) на Директива на Европейския съюз относно безопасността на железопътния транспорт!
--------------------------------------------
Забележете – писмото, с което ни уведомяват, че трябва да се вземат спешни мерки, иначе ще се пристъпи към наказателни процедури, пристигнало далеч преди катастрофата в Хитрино!
---------------------------------------------
С това Уведомително писмо се иска и промяна в Наредба № 59 (2006 г.) за управление на безопасността в жп транспорта: изискването е да се създаде независим орган за разследвания на произшествия извън кръга на железниците и жп инфраструктурата!
***** Масово се посочиха данни за надвишена скорост. Но официални данни и досега няма. Ето един от възможните отговори!
Единият, вторият локомотив е с по-старите устройства – с тахограф и скоростомерна хартиена лента, върху която пише писец и от която може да се смъкнат лесно данни. Но те не са достатъчно меродавни.
Първият, челният, който е водещ, е с модерно записващо дигитално устройство с карта памет. Проблемът е, че у нас със софтуер за разчитането му разполага единствено „Булмаркет”. Т.е. фирмата може да си прави каквото иска, макар че е участник в тази катастрофа. А Следствието и Прокуратурата не желаят да изпратят устройствата за експертиза в чужбина, при което ще се гарантира обективността на данните. Съобщавам това, защото при катастрофата на влак преди две години при Калояново имаше опит за подправяне на данните.
**** Официално разрешената скорост за междугарието (участъка между гарите) е 70 км в час по кривата с намаление до 60 км, както се вижда от таблицата, която давам и респективно 60 км за стрелка по главния коловоз и 40 км за стрелка с отклонение по страничен.
.
----------------------------------------
Давам и данни от мой коментар под поста ми, който кой знае защо непрекъснато се губи
----------------------------------------
**** Ръководствата на държавните железопътни компании са издали заповеди, с които забраняват под каквато и да е форма на свои служители да коментират пред медиите случилото се в малкото село под страх от дисциплинарни наказания.
***** Разследването освен от специализираните органи на Темида се води и от Национална компания „Железопътна инфраструктура”. Техните експерти помагат на прокурорите и следователите.
Да, но те заедно с „Булмаркет” са страни по случилото се в Хитрино и утре евентуално могат да бъдат и обвинени. Това е крещящ конфликт на интереси: парадоксално е изводите за случилото се да се правят и от лица с интереси да покрият свои евентуални отговорности и вини.
***** Повече от скандално е Уведомителното писмо на Европейската комисия, изпратено на България. То е за неизпълнение на задължението на страната ни за правилно транспониране (въвеждане у нас) на Директива на Европейския съюз относно безопасността на железопътния транспорт!
--------------------------------------------
Забележете – писмото, с което ни уведомяват, че трябва да се вземат спешни мерки, иначе ще се пристъпи към наказателни процедури, пристигнало далеч преди катастрофата в Хитрино!
---------------------------------------------
С това Уведомително писмо се иска и промяна в Наредба № 59 (2006 г.) за управление на безопасността в жп транспорта: изискването е да се създаде независим орган за разследвания на произшествия извън кръга на железниците и жп инфраструктурата!
***** Масово се посочиха данни за надвишена скорост. Но официални данни и досега няма. Ето един от възможните отговори!
Единият, вторият локомотив е с по-старите устройства – с тахограф и скоростомерна хартиена лента, върху която пише писец и от която може да се смъкнат лесно данни. Но те не са достатъчно меродавни.
Първият, челният, който е водещ, е с модерно записващо дигитално устройство с карта памет. Проблемът е, че у нас със софтуер за разчитането му разполага единствено „Булмаркет”. Т.е. фирмата може да си прави каквото иска, макар че е участник в тази катастрофа. А Следствието и Прокуратурата не желаят да изпратят устройствата за експертиза в чужбина, при което ще се гарантира обективността на данните. Съобщавам това, защото при катастрофата на влак преди две години при Калояново имаше опит за подправяне на данните.
**** Официално разрешената скорост за междугарието (участъка между гарите) е 70 км в час по кривата с намаление до 60 км, както се вижда от таблицата, която давам и респективно 60 км за стрелка по главния коловоз и 40 км за стрелка с отклонение по страничен.
Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads
КОМЕНТАРИ
Реклама / Ads