Реклама / Ads
1| 2389 |26.09.2022 НОВИНИ

Юлий Павлов: В предизборната кампания се поставиха не червени линии, а червени зидове

.
Юлий Павлов
Моето впечатление от предизборната кампания са негативни послания. Поставянето не на червени линии, а на червени зидове - кой с кого няма да се коалира , а не това което искат 2/3 от хората - да се създаде правителство.

Това заяви социологът Юлий Павлов в предаването "Денят започва" по БНТ. 

По думите му кампанията е насочена към твърдите ядра, които със сигурност ще гласуват. 


Това, че констатираме, че ще бъде ниска избирателната активност това е диагноза. Съмненията в честността на изборите е кампания. За четвърти път отиваме на избори - обикновеният избирател ще си каже дали ще гласувам или не няма значение, като правителството не може да издържи и шест месеца. Нямаме позитивни послания, всички са еднакви в негативните послания, добави Павлов. 

 

Той отбеляза, че към момента не сме чули сериозни оплаквания относно организацията на изборите. И добави, че очакванията са те да протекат спокойно. 

Юлий Павлов посочи, че около 30-35% са шансовете за съставяне на правителство заради международната ситуация.

 

Според социологът Юрий Асланов наблюдаваме слаб интерес към предизборната кампания, няма силни очаквания за развръзка на политическата криза.

Хората биха желали да се стигне до компромис и след изборите да се стигне до опит за съставяне на кабинет. Км вътрешната политическа криза се наслагват външни кризи, които допълнително усложняват ситуацията, каза още той. 

 

Политическите сили използват посланията за взаимни нападки или оправдания, но не и за разгвоори с хората. Те са встарни от интереса на хората и това, което ги вълнува. Никой не насочва посланията да ги насочи, така че да има надежда, сподели Асланов. 

 

Социологът коментира, че при парламентраните избори миналата година предварителните анкети са показали голям брой колебаещи се, които в изборния ден са гласували и до голама степен са пренаредили политическия ред. И допълни, че за предстоящите избори този дял е сравнително по-нисък. 

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 6| 2946 |22.09.2022 Проф. Пламен Павлов: Мобилизацията в Русия ще усложни много нещата . 0| 8727 |16.09.2022 Политологът Марая Цветкова: Този път президентът участва в предизборната кампания със знак минус . 0| 6797 |13.09.2022 Кой харчи най-много за реклама в медиите по време на предизборната кампания? . 0| 5487 |03.09.2022 Дремджиев за предизборната кампания: Медиите да припомнят фактите, за които няма виновни

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads